baffy Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Jeg er en såkalt moden mor og kommer til å være 40 når babyen blir født. Har i tidligere svangerskap hatt ganske bra lyst og et ganske regelmessig sexliv. Men denne gangen føler jeg at hormonene har tatt helt av og jeg går rundt og er småkåt hele tiden. Mannen min henger jo med ganske bra syns jeg men jeg føler vel ikke helt at han innser forskjellen hos meg i forhold til tidligere. Føler meg vel derfor ganske utilfredsstilt mye av tiden og det skaper frustrasjon! Er det flere som merker at lysten bare øker med alderen? Og noen tips til hva jeg skal gjøre...?
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Hei Jeg er eldre enn deg, og fikk ingen ting fra uke 29. ble lite før det også, kanskje 3 ganger i mnd. Nå vil jeg gjerne hver dag, men det har ikke blitt mer enn 1 gang i uken etter at jeg ble tilstrekkelig OK etter fødselen. når ting inntrer som at mannen er bortreist, syk, jeg har fått tilbake mensen, da blir det enda sjeldnere. Håper ikke du føler dette så ille etter å ha lest dette. Sexlysten bare øker den. gamla06
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #3 Skrevet 15. september 2006 Det er jo en kjent sak at kvinner når sitt seksuelle høydepunkt rundt 40 års alderen (og menn rundt 20!) så du er nok hvertfall ikke alene! Og jeg går ut i fra at mannen din ikke lenger er 20 år...
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #4 Skrevet 15. september 2006 Nei, det stemmer. Lurer på om det skulle vært slik at vimodne skaffet oss litt yngre menn, med hell. Men de synes kanskje vi er litt for slappe i fisken og rynkene har jo startet å komme også. Litt sent å tenke på dette nå, kanskje.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #5 Skrevet 16. september 2006 Ja det hadde kanskje vært en ide (hi, hi), men det spørs hvor mange unge menn som er interessert i en snart-40 åring med flere småbarn!
vims-74 Skrevet 16. september 2006 #6 Skrevet 16. september 2006 Etter som jeg har fortstått finnes det faktisk ganske mange yngre menn som tenner på damer som er endel eldre enn seg, så jeg vil tro at det ikke er noe problem å finne, dersom man går inn for det
baffy Skrevet 16. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 16. september 2006 Ja det er nok ikke så stort problem det kanskje siden vi modne ofte har mer lyst enn yngre medsøstre (hvertfall mitt inntrykk og egen erfaring fra da jeg var yngre). Men det er nok best å holde på ham jeg har ja, heller sørge for at han holder tritt med sin gravide kones økte sexlyst!
Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #8 Skrevet 16. september 2006 Altså, det min "gamle" mann gav meg i dag, her kan det jo bli to uker til neste gang. Hvordan takle det da????????? gamla06
vims-74 Skrevet 16. september 2006 #9 Skrevet 16. september 2006 2 uker mellom hver gang, det vil jeg si er lenge ja! Jeg har heldigvis ikke sånne problemer med min mann, men nå er jo ikke han "gammel" ennå, men om den dagen kommer at han kun vil ha sex et par ganger i måneden, nei da vet jeg ikke hva jeg gjør... Er det fordi de ikke har lyst at dere får så lite? Har dere fortalt at dette faktisk er et problem for dere? Er det fysiske eller psykiske begrensninger? Jeg kan ikke hjelpe for at det må da finnes en måte å løse dette på... er jo litt synd om man stort sett må hjelpe seg selv alltid
Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #10 Skrevet 16. september 2006 Skaff deg en yngre elsker ;-) Mange som elsker damer rundt 40. Småungene blir jo hjemme ;-) Har gjort det selv. Er 38 og har en elsker (på vent nå) som er 26. Vi har det ufattelig gøy sammen! Og han gjør alt....om og om igjen! Og for hver bursdag jeg har, bare digger han meg mer ;-) Og jada, alle dere som hytter pekefingeren nå...kom igjen! Dere slipper sikkert en halvdød gamling hjemme!
Hulderjenta Skrevet 19. september 2006 #11 Skrevet 19. september 2006 Kan ikkje forstå kva som er gale med ein yngre elskar? Dei fleste yngre menn tenner på litt eldre damer som held seg godt. Er sjølv over 40, men har ein elskar under 20. Og her er det ekte brunst. Han må ha meg fleire gonger etter kvarandre. No er me nok heitare enn vanleg begge to og har stort behov for elskov. Og så bur me slik til at me kan besøke kvarandre (når kåtskapen tek overhånd) dagleg utan at nokon legg merke til det. Blir det sjeldnare saknar me kosen. Må legge til at eg er einsleg mor, men hadde ikke klart unnvært sexen om eg hadde partnar heller.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #12 Skrevet 21. september 2006 Det er vel ingen som sier at det er galt med moden kvinne/yngre elsker konstellasjonen... Siden du er enslig mor går jeg ut ifra at du ikke har en annen partner som du er utro mot og da skades ingen 3. person av deres forhold. En 20 år gammel elsker høres ungt ut for meg som er 40, men da går jeg ut ifra at dere treffes kun for sexen? Eller kan en 20 åring satse på et varig forhold til en over 40 år gammel enslig, gravid mor (går ut i fra at du er gravid siden du leser BIM)...? Barer lurer litt jeg
Anonym bruker Skrevet 23. september 2006 #13 Skrevet 23. september 2006 Det at kvinner på 40 tenker på sex med yngre gutter er normalt, husk en ting alle sammen, unge menn tenker ofte på sex med en moden kvinne:) Det er en av de tankene vi unge menn har i hodet!!! mange skulle gjerne gjort det, men ikke så mange som tør. tenk på det!
Hulderjenta Skrevet 27. september 2006 #14 Skrevet 27. september 2006 Hei Nei her er nok aldersskilnaden i største laget. Vi møtest berre for å ha sex, og her er vi like kåte begge.Dette er dagen høgdepunkt for oss begge. Han og er sjølvsagt klar over at alderskilnaden er for stor til at det kan bli noko meir. Ein annan ting er at eg no er komen so langt i svangerskapet at eg snart ikkje vågar lenger. Er redd for å skade fosteret. Fleire månader i sølibat blir vanskeleg for ei som er svært glad i sex..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå