Gå til innhold

Hvilken pose i Quinny 3xl Comfort freestyle *krise*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken vognpose bruker dere i denne ? Prøvde å ha brio posen min oppi men får jo ikke gjennom selene. De er jo so store i forhold til hullene på posen. Til briovognen passer hullene perfekt.

Er dette en måte og lure oss til å kjøpe enda en pose eller :)

Kan jeg skjære hulla større eller vil jeg ødelegge posen da ? Ser det er sydd rundt hullene...

Skal ut å reise over helgen så jeg er litt stressa nå :) må jeg ut å kjøpe ny pose eller..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan heilt sikkert lage større hull i posen din dersom d e d eneste problemet.bare husk å sy rundt etterpå:)

ellers så har vi quinny pose, den passa så klart veldig godt oppi!:)

ska ikkje være enkelt, kjipt om du må kjøpe ny pose. håpe du får d til

Skrevet

men jeg kan ikke å sy.. er så redd det bare vil rakne når jeg skjærer. Posen er bare brukt noen måneder, for har mest brukt dyne, så dumt å ødelegge en nesten ny pose... huffa meg.

Hva koster quinny posen til da ?

Skrevet

dytter litt på denne.. noen som vet råd??

Skrevet

Hei jeg har 2 ubrukte quinny poser og siden jeg kun har bruk for 1 av de- kan jeg godt selge en av de. Velger å tilby deg en ( ikke pakket opp av plasten) i dongeristoff- jeg ønsker kr 750 for den. Den er som sagt ikke brukt-og i mørkt dongeri stoff . Jeg bor i oslo men kan sende hvis kjøper betaler porto.. send meg en mail hvis du er intr ( evt hvis andre er det) mvh

[email protected]

Skrevet

På finn såg eg i alle fall ein Quinnypose til 600kr. Hos www.mypram.com får du kjøpt ny pose til 60 euro, altså rundt 480kr, men då kjem toll i tillegg.

Ein ting du bør merke deg er at Quinnyposen ikkje er varm nok til å brukast som vinterpose her i nord, så med mindre babyen skal ha kjeledress på seg oppi posen må du ha ein varmare pose til vinteren.

Kjenner du ingen som kan sy littegrann? Eg vil tu at det går heilt fint å gjere hullene til selen større, og berre sy rundt kanten etterpå. Om du ikkje kjenner nokon som kan sy, går det sikkert heilt fint om du gjer det sjølv. Det viktigaste er at det ikkje raknar, det speler vel ikkje så stor rolle om det blir ein estetisk nytelse når det tross alt er på den delen av posen som er bak/under babyen uansett...

Skrevet

Jeg så på Odenwalder pose. den virker veldig fin. Jeg har også Quinny som du har.

Kostet 1900 og noe på Barneverden. Babyshop hadde den til 1700 og noe.

Prøvde den i en lik vogn som jeg har og den virket veldig fin.

Var visst best i test så jeg på forum her for noen dager siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...