Maud Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Hvis jeg ikke husker feil, er det på lørdag dere skal gifte dere. Masse lykke til! Håper du kommer tilbake hit når det er unnagjort og forteller hvordan det hele forløp. Hvordan er forresten planen for vielsen deres? Har dere mange innslag utover vielse og tale for dagen? Det er ekstra spennende å høre om deres vielse fordi dere nok er dem som har valgt et opplegg som ligner mest på vårt med HE, fjell og fest en hel helg. Skal datteren (?) din forresten være brudepike eller aktiv på noen annen måte under vielsen?
anaina Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Takk og takk Maud, nå er jeg en gift frue. Matt og sliten, men veldig lykkelig! Skal prøve å fortelle om det etterpå idag, men nå må jeg spise bryllupskakerester med kollegene mine!
anaina Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 aaargh, nå skrev jeg verdens lengte innlegg om alt, men ble selvfølgelig timet ut, og det ble borte!! Nå må jeg hjem til mannen min!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå