Gå til innhold

Hvordan fridde mannen deres,og hver lenge har dere vært sammen da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har vært sammen i 4år.og har veldig lyst å gifte meg.men han spør jo aldri.hmm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he vi har vært sammen kanskje 5 år -1 års opphold. Vi fikk et barn i fjor og han puttet ringen i bleia på minsten med en lapp og løp i dusjen he he

Skrevet

Min samboer fridde på fødestua, en time etter at sønnen vår var født. Ikke planlagt og temmelig euforisk. Måtte sjekke etterpå om han husket det før jeg turte å fortelle det til noen. Vi hadde da vært sammen i tre år. Vi gifter oss om en måned, har da vært sammen litt over fire år. Fri selv da vel hvis du vil gifte deg!

Skrevet

han stoppet utenfor en bensin stasjon en kveld vi var på vei hjem fra noen venner......trodde han kødda eg...men han mente det=) hadde nesten vært sammen i 2 år da han spørte....

Skrevet

Har veldig lyst å gifte meg,men han vil ikke at jeg skal fri til han.det har han sagt.han kommeer til å si nei.så akkurattror jeg ikke går :-(

men prøver å være tålmodig,og vente.han sier han vil leve retsen av livet med meg,og at han en dag vil gifte seg med meg.men hvorfor ikke no da,om han allikevel har lyst en dag om mangen år.hmmm.jaja.får håpe han tar mot til seg og spør.frister å spørre han selv,men får ikke lov.

Men vi er enige om en ting ihvertfall.vi skal gifte oss på mauritius :-D

Skrevet

Min fridde da vi lå under stjernehimmelen ute på dekk på seilbåten vår laaangt borte herfra:-)

Vi hadde da vært sammen i litt over 1 år,og nå,et halvt år etter,reiser vi til bort igjen,da for å gifte oss i all hemmelighet!

Skrevet

fridde da vi hadde vært sammen kun 6mnd....hadde kjøpt inn frieri ring...så bestilte vi ringer sammen neste dag....så fridde han skikkelig (ned på kne) varianten på 1års dagen....fikk en søt plastglitter ring....det var så romantisk...

leverte først lillegutt...så dro vi med fløibanen og spiste jordbær, vafler og sjokolade der...

så dro vi i badeland og koste oss sammen....

så ble jeg tatt med på bergens fineste resturant....

og det beste med det hele.....jeg viste ingenting på forhånd...han hadde pakket og forberedt alt

Skrevet

her måtte det en baby til for at han skulle fri...Vi har vært sammen i 6 år. Han fridde på sykehuset etter at lillegutt var født

Skrevet

Jeg fridde jeg:) 5 dager etter 8mndsdagen vår gikk jeg og kjøpte ringer. Jeg lagde en romantisk middag med dessert. På desserten skrev jeg "vil du gifte deg med meg". Han trodde jeg kødda,men da jeg tok opp ringene fra veska fikk han tårer i øynene og sa "men d er jo min jobb" Og så reiste han seg opp og kyssa meg.. Han holdt meg på pinebenken i 2laaaaaaaaaaaange minutter før han sa: Såklart jeg vil gifte meg med deg:)

Vi skal gifte oss t neste år,og da har vi vært sammen i nesten 2år og 3,5mnd

Skrevet

Da vi oppdaget at jeg var gravid spurte jeg om vi ikke kunne forlove oss - da sa han bare: "Nei, da kan vi jo heller gifte oss!!!"

Vi skulle ha giftet oss den 18. juli 2006 (inngravert i ringene etc), men vi måtte dessverre utsette bryllupet (2 ganger til og med!!!) til neste år (har ikke satt noen foreløpig dato!) pga at svigermor er alvorlig syk!!

Håper vi får gjennomført vielsen/bryllupet til neste år, gleder meg veldig!!! Hadde først 18 juli, så utsatt til 04 november, og nå utsatt igjen (til neste år)- men ikke satt dato... orker ikke å måtte utsette enda en gang til hvis mamma`n hans ikke blir frisk til da =(

Var altfor mye å booke om sted, tid, fotograf, reise, arrangementet, blomsterdekoratøren, frisøren, hotellet/overnattingen etc... Orker ikke å gå gjennom det en gang til...

Har en datter på snart 8 mnd og i november har vi vært sammen i 2 år!! Han er "Mannen i mitt liv!!! "

Skrevet

vi hadde vært sammen i 4 mnd, da han en kveld ringte og lurte på om jeg hadde lyst til å komme bort i leiligheten hans en tur. Jeg tenkte at det var jo litt stress, siden jeg skulle på overnattingsbesøk til søstra mi, og på tidligvakt dagen etterpå, men men. Jeg tok bussen bort til han og ringte på. Det var en av guttene som han bodde med som åpnet døra da jeg ringte på, og jeg tenkte ikke no mer over det. Da jeg kom inn på rommet hans, stod han der i dress og med masse telys tent rundt om kring:) Og selvsagt U2 på anlegget:) han gikk ned på kne og spurte om jeg ville gifte meg med han:) og det ville jeg selvsagt:) 8 mnd etterpå gifta vi oss, 1 år og 1 dag etter at vi ble sammen:)

Skrevet

Først kranglet vi , så gikk jeg å la med i sinne og så kom han tustende etter.. Vi ble liggende å prate litt og plutselig fridde han .. kl 2 på natta og en halv time etter at krangelen hadde gitt seg.. Dagen etter var vi barnedåp :)

Skrevet

Vi pleier å gjøre noe spesielt på hver årsdag for dagen vi traff hverandre (har holdt sammen siden da) - og i fjor på vår 5 års dag var vi på nydelig restaurant. Etter en fantastisk 10-retters middag gikk min kjære ned på kne og sa at han følte vi var klare til å ta det neste steget. Syns ordvalget var så hysterisk (han sa det med en liksom seriøs stemme, helt ulikt han) at jeg måtte le fra meg før jeg klarte å si ja :)

Skrevet

Jeg og samboeren min hadde vært sammen i 6 år da jeg skulle feire jul vekke fra familien min for første gang (de bor i en annen del av landet, dvs jeg flytta jo til hans hjemsted) Grudde meg ganske mye, for de har ingen av våre tradisjoner, ikke går de i kirka og alle åpner pakkene samtidig.. fysj.. jaja, men hadde da kommet meg sånn noegoenlunde gjennom dagen da jeg skulle åpne en av pakkene fra samboeren min..

Den ene gaven inneholdt en ring, hvor det lå en sammenrullet lapp inni. Jeg tenkte ikke så mye på lappen og synes jo selvsagt ringen var veldig fin, og takka for den..Ja, men du må jo se på lappen da sier han.. hehe.. der stod det ; vil du gifte deg med meg.. hehe luringen. jeg kobla ike helt med en gang, men etter noen sekunder så skjønte jeg hva som nettopp hadde skjedd.. hehe så han fridde til meg på julaften med hele familien til stedet.. Søstra hans visste om det og hun stod klar med kamera, samt champagneflaska rett rundt hjørnet.. så nå har vi satt datoen samtidig som ca halve den gifteklare gjengen i Norge ( og ellers i verden og kanskje til den 07.07.07.. da har vi vært sammen i 7 år og 7 mnd. (hadde vært litt "artig" om vi var 7 mnd på vei og da.. HAHA...)

Skrevet

Vi hadde vært sammen i 2år da vi var på tur til London. I en park gikk han ned på kne. Han ble så stressa at han glemte alt han hadde planlagt å si før selve spørsmålet... Men han sa det etterpå da=)

Vi gifta oss 5 august i år, etter å ha vært sammen i 4år.

Skrevet

jeg var kjempesliten etter å ha jobbet hele dagen i bare stress og mas.... det var 3 års dagen vår.. men jeg var sliten og sur og grinete da hab hentet meg på jobben..... jeg sa i fra at det var en dårlig dag... men han bare maste og snakka og sto i.. jeg blei mere forbanna.... sa at om jeg fikk en halvtime på meg til å skifte og ordne meg så blei det sikkert bedre... men det endte med at jeg ikke fikk være i fred for han blei sur fordi jeg var sur.... vi kranla så busta føyk.... dører smalt og jeg tok bilen å dro.......... men jeg klarte ikke dra langt å han kom etter........... jeg fikk meg ei regle om hvordan jeg hadde ødelagt dagen og planen hans.... og det endte med trøsting og frieri på kne..... middag på burger king...... romantisk.., nei... men noe man husker.. ja.... :)

Skrevet

Fridde??? Ingen fridde, det var bare liksom noe vi var enig om å gjøre...

Skrevet

Vi hadde vært ute hos en veninne av ham, hatt en veldig hyggelig kveld. Ble ikke noe bytur på oss, men litt susing hjemme før vi tuslet til seng.

Vi lå og pratet lenge i sengen, om alt og ingen ting. Jeg lå på brystet hans mens vi pratet. Plutselig tar han tak rundt ansiktet mitt, så jeg må se på han (bek mørkt i rommet men..) så spør han meg om jeg vil gifte meg med ham.

Bra jeg lå, vis ikke hadde jeg nok ikke klart å stått tror jeg. Så nå skal vi gifte oss, ubestemt tid enda, men vi skal gifte oss. Og vi har bare vært sammen ett halvt år, selv om det ikke føles så kort ut. Merkelig, men kjempe herlig. Svever i lykkerus enda.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...