Gjest Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Snur de seg alle sammen eller er det noen som fortsatt ligger bare på ryggen uten å lee på seg? Min er veldig tykk, så kan hende han blir tregere av den grunn. Han ligger bare på rygg og snur seg ikke på siden en gang. Jeg trener litt med ham da, dersom han legges såvidt på siden, vrikker han seg lett på magen (men bare fra ene siden). Bør jeg bekymre meg for at han er motorisk treg?
Gjest Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Tror ikke du skal bekymre deg nei, jenta mi rullet ikke før hun var mellom 6 og 7 mnd. Helsesøster sa at det ikke var noe unormalt.
Gjest Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 Min gutt snur seg ikke (født 6/5), men han snur seg lett over på siden. Han har rett og slett ikke vært så veldig interessert i å prøve (har snudd seg rygg-mage en gang, men jeg tror ikke det var helt planlagt) Min gutt liker best å ligge på ryggen og bli nusset og kilt ) Noen snur seg ikke før de er 6mnd. Ingen grunn til bekymring. (Men vi mammaer synes jo det er så gøy når de lærer noe nytt, så vi er litt utålmodige)
Gjest Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 Takk:) Godt å høre! Vi sammenligner alt med førstemann, blir liksom så fort gjort å gjøre det, men feil i grunnen.Han snudde seg da han var 4,5 mnd gammel. Men han var på langt nær så tung...
Mamman til Christiane Skrevet 14. september 2006 #5 Skrevet 14. september 2006 Jenta vår blir 4mnd på mandag. Hun nur seg over på magen nesten hele tiden. Klarer ikke snu seg over på ryggen igjen da... Men er helt propell. alt er vel forkjellig......
Corydoras Skrevet 14. september 2006 #6 Skrevet 14. september 2006 Jenta mi var 3,5 mnd da hun snudde seg over, og ligger knapt på ryggen mer. Men hun er en skikkelig aktiv jente da, stor forskjell på barnas lynne!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #7 Skrevet 14. september 2006 Min var tre og en halv måned når han begynte å rulle.....
Mulle :) Skrevet 14. september 2006 #8 Skrevet 14. september 2006 Han kan rulle begge veier.. Men er utrolig lat og gidder det sjeldent.. Så tror ikke du skal bekymre deg.. Det går fort når det først starter
Gayza Skrevet 14. september 2006 #9 Skrevet 14. september 2006 Eldstemannen min snudde seg i alle retninger da han var 4 mnd. Han rulla da han var 3 mnd. Yngstemannen er utrolig bedagelig anlagt og gidder ikke gjøre mer enn han må. Elsker å ligge på rygg å bli kosa med. Det kommer når det kommer, gidder ikke å stresse med det. Men det er lett og sammenlikne ja. Minsten min er også tung 4 mnd og 8,6 kg! Men så lenge jeg fullammer så er det ikke noe å gjøre med det.
Gjest Skrevet 14. september 2006 #10 Skrevet 14. september 2006 Min på 4,5 mnd snur seg over på magen men klarer ikke å snu seg tilbake. Dvs. han har snudd seg over til ryggen mange ganger før, så han kan men orker vel ikke. Var ganske slitsomt når han begynte å snu seg over på magen fordi han gjorde det også i søvne, og da våknet han og skreik. Dette skjedde vel 30 ganger i løpet av natten. Så nå ligger han i babysafe pose om natten. Babyer er forkjellige, men jeg lover deg at når din først begynner så er det non-stop : )
Gjest Skrevet 14. september 2006 #11 Skrevet 14. september 2006 Og, ja. Lillegutten min veier omkring 8,5 kg nå.
MammisOgTøffer`n Skrevet 14. september 2006 #12 Skrevet 14. september 2006 Min snur seg ikke noen vei og jeg stresser heller ikke med det:) Nyter det så lenge jeg kan, vet jeg kommer til å bli overnervøs hvis han begynner å snu seg i søvne osv.... Han er født 8mai..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå