Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Vurderer å gjøre det til dåpen til vesla men vet ikke om det blir nesten like dyrt som å bestille.. Noen med erfaringer?
MammisOgTøffer`n Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Vi lagde selv, vi var 50stk.... Husker ikke hvor mye det kom på desverre, men vi kjøpte all maten i sverige og vi kjøpte ALT for mye....Hadde sinnsykt mye mat igjen, vi brukte kanskje rundt 3000.....Og da hadde vi mange fat som ikke var tatt av, masse mat som ikke var pakka opp og en hel kalkun igjen... Men mamma kjøpte også litt da, ca 1000 har nok hu brukt og... Blir nok ikke så mye dyrere å bestille nei, mye pes å lage det selv, men det var gøy da:)
firemerkersmør Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 Husk at det er utrolig mye jobb å lage. Jeg har laget til ca 30 stykk, det tok evigheter. Vi satser på rømmegrøt, spekemat og kaker. Tror det skal ta mye kortere tid.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #4 Skrevet 15. september 2006 jeg laget koldtbord til 30 på en dag , aldri mer var dødsliten når besøket kom , så neste gang bestiller jeg koldbord, brukte mye penger tid og krefter, fikk mye skryt, men sparte ikke så veldig mye, så neste gang lar jeg noen drevne ordne det.
* Zoë * Skrevet 20. september 2006 #5 Skrevet 20. september 2006 Jeg lagde all maten til Gullknotts navnefest. Husker ikke hvor mye det kostet. Jeg hadde beregnet veldig bra, så det ble ikke mye til overs. For at det ikke skulle være så mye jobb for meg på selve dagen valgte jeg retter som kunne fryses ned. Da var det bare oppvarming og saltlaging på selve dagen. Jeg brukte boken "fingermat" som utgangspunkt når jeg skulle beregne porsjoner. Vi serverte tapas-liknende mat. Jeg syens ikke det var så mye pes, og maten var nydelig. Vi sparte nok en del på å lage selv. Skal lage maten selv til Alvafrøets navnefest også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå