Gå til innhold

hvor får man kjøpt noka?


Villemo&Pjokken

Anbefalte innlegg

på butikken fant jeg bare nutrilett...=/ den smakte ikke så særlig, men bruker den litt innimellom. hvis vi har det travelt og istedet for å utsette å spise, så tar jeg en nutrilett.

 

har absolutt tenkt å ned en god del kilo nå...!

 

i dag har jeg begynt å spise litt annerledes

 

frokost: er ikke så sulten om morran, så tips fra ingers rugbrød kurs var å drikke ett glass biola med noen skjeer kruskakli oppi.

 

lunsj: 2 rugsprø med philadelphia og skinke

 

senere blir det nok 1 porsjon middag, og 2 skiver rugbrød til kvelds!

 

er skikkelig motivert nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er dette forresten nok iløpet av en dag? må jeg spise mere?

har ikke frukt i hus i dag,derfor er ikke det nevnt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du er motivert for å passe på hva du putter i deg:)kaller det ikke slanking, for det kan bli litt ekstremt under en graviditet.Syns du har en ok matplan her.men pss på å få i deg nok proteiner.iallefall ha godt med pålegg på skivene, som kalkunskinke og ost og sånt. Egg er også en fin kilde.For i motsetning til karbohydrater kan man spise godt med proteiner uten at det går utover vekta negativt. Noka produkter fås ihvertfall kjøpt på helsekosten og apoteket, her jeg bor. Og på Rimi butikken også.Men et enda bedre alternativ er å investere i en proteinshake, mye bedre sammensetning av de viktige næringskildene og ikke minst litt mindre karbo og mer proteiner. Dessuten smaker de mye bedre syns jeg da. En god en er "Fitness proteinshake for kvinner" som selges i helsekosten. Og sjokolade er jo den aller beste syns jeg. Og den kan du drikke enten som en drikk bare, eller bruke en blender og mikse i litt banan eller bær osv, til en smoothie/milkshake.

Når det gjelder frukt, ville jeg ikke vært så bekymra. Mye mer "slankende" å spise grønnsaker, for de inneholder fiber istedet for fruktsukker:)Og på den morgen yoghurten din kunne du jo prøvd å putte oppi en neve havregryn, hvis du liker det. For det er en del proteiner i havregryn- og viktige næringsstoffer. Og hvorfor ikke litt nøtter- for de snille fettsyrenes skyld:)

Lykke til!Hilsen ei som ogaå er bevist på hva hu putter i seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for langt og utfyllende svar! :)

Er litt trøtt nå, så sent på kvelden, så jeg får finlese svarene dine i morra.. :)

 

Har fremdeles motivasjon på topp, så tipsene kan jo hende jeg prøver ut =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...