Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Lurer litt på å prøve den nye norske smokken som hindrer at barna får bittfeil. Noen som har prøvd den allerede? Har dere noen triks for hvordan jeg skal få gutten min til å bytte smokk? Er redd han ikke skal være så fornøyd med det...
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Hvor får jeg kjøpt disse smokkene?
Gjest Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 har lest at man får kjøpt den på apotek, men har ikke sett den der jeg har vært...har ikke spurt etter den heller da....det kan jo lønne seg, så kan man få tips om hvor man får tak i den....
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 på www.ortodent.no står det at de har den på Ditt Apotek og Alliance apotek og en del sånne barnevognsbutikker
snull Skrevet 14. september 2006 #5 Skrevet 14. september 2006 Kjøpte den på et apotek, husker ikke hvilket....,men det var helt umulig å få snuppa til å bruke den! Den virker liksom litt kort i selve tuten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå