Gå til innhold

JIPPI!!!! 3 ts grøt og han sov til kl 0600!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår sov nesten hele natta fra han var født til han var 3mnd gammel, da begynnte han å våkne hver 3.time natten gjennom for å kreve mat. Jeg har i 2 uker prøvd å se om det ville gi seg av seg selv, men ikke. I går kveld måtte jeg bare prøve litt grøt, 3 ts fikk han før jeg ammet han for natten. La seg kl 21 og sov helt til kl 06!!! Ammet han da, og sov videre til kl 10!!!!

Tror nok han og får en mye bedre søvn uten å våkne hele tiden, så her i huset blir det helt sikkert grøt i kveld og :)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så deilig dah!!!!

skader ikke med ett par skjeer med grøt..... :o)

Skrevet

Oj... Det hørtes BRA ut! :-)

Bare å fortsette da!

 

Skrevet

Syntes egentlig at det var litt tidlig å begynne med grøt når han er bare

3,5 mnd. Men det var visst det han trengte ja!

Skrevet

her har jeg gitt masse grøt og han sover ingenting,:-(

Måtte jo skje, ventet bare på det, er ikke meningen mor skal få fred noen gang,

her skal jeg visst drives til vanvidd uansett, Det er jammen ikke lenge til heller

Skrevet

 

Hva slags gröt ga du? jeg gav nettopp sönnen på snart 4 mnd en liten teskje hipp risgröt.. han virker så misfornöyd om dagen så jeg ville gi ham en smakspröve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...