Mirakel nr 3 :) Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Gutten vår sov nesten hele natta fra han var født til han var 3mnd gammel, da begynnte han å våkne hver 3.time natten gjennom for å kreve mat. Jeg har i 2 uker prøvd å se om det ville gi seg av seg selv, men ikke. I går kveld måtte jeg bare prøve litt grøt, 3 ts fikk han før jeg ammet han for natten. La seg kl 21 og sov helt til kl 06!!! Ammet han da, og sov videre til kl 10!!!! Tror nok han og får en mye bedre søvn uten å våkne hele tiden, så her i huset blir det helt sikkert grøt i kveld og
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 så deilig dah!!!! skader ikke med ett par skjeer med grøt..... )
Prinsemammaen Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 Oj... Det hørtes BRA ut! :-) Bare å fortsette da!
Mirakel nr 3 :) Skrevet 14. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2006 Syntes egentlig at det var litt tidlig å begynne med grøt når han er bare 3,5 mnd. Men det var visst det han trengte ja!
Dano Skrevet 14. september 2006 #5 Skrevet 14. september 2006 her har jeg gitt masse grøt og han sover ingenting,:-( Måtte jo skje, ventet bare på det, er ikke meningen mor skal få fred noen gang, her skal jeg visst drives til vanvidd uansett, Det er jammen ikke lenge til heller
Muffinsmamma Skrevet 14. september 2006 #6 Skrevet 14. september 2006 Hva slags gröt ga du? jeg gav nettopp sönnen på snart 4 mnd en liten teskje hipp risgröt.. han virker så misfornöyd om dagen så jeg ville gi ham en smakspröve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå