Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 er det greit å dra selv om ungen på 6mnd er snørrete og hoster litt? ikke feber.
marri81 Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Hadde ikke gjort det! Kan få klorvannet i nese og det blir bare verre...
Mirakel nr 3 :) Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 eR DET KLORVANN ELLER SALTVANN? Der vi brukte å være var det saltvann og da ble hun faktisk bedre i nesen etter svømminga...
Gjest Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 Saltvann??? I basseng?? Men hvorfor blir man værre av klorvann hvis man får det i nesen? Aldri hørt om det jeg...
Mirakel nr 3 :) Skrevet 14. september 2006 #5 Skrevet 14. september 2006 Ja det var saltvann i bassenget, var kun et basseng for revmatikere og babysvømming. mye bedre flyteevne i saltvann enn i klor... Det med klor vet jeg ikke, vet bare at jenta ble bedre av saltvann, som er litt logisk
marri81 Skrevet 14. september 2006 #6 Skrevet 14. september 2006 blir ikke verre hvis man er frisk! Men har du fått noen gang klor på sår? det kan gjøre vond, klør sinnsykt og blir ikke så mye bedre! Det er det jeg har opplevd.. vet ikke, kanskje det er feil.. ikke noe ekspert i det jeg, bare ut ifra egne erfaringer...
marri81 Skrevet 14. september 2006 #7 Skrevet 14. september 2006 hmm... kan noen anbefale saltvannsbasseng i oslo? vi sliter litt med klor..
81-modell Skrevet 14. september 2006 #8 Skrevet 14. september 2006 Er ikke noe i veien for å bade ved litt forkjølelse. I skrivet vi fikk da vi meldte oss på babysvømming står det at barnet ikke skal bades "ved smittsom sykdom... Dette gjelder ikke normal forkjølelse". Men "barnet skal ikke DYKKES ved forkjølelse". Se an dagsformen. Barnet skal ikke bades ved feber eller nedsatt almenntillstand.
Gjest Skrevet 14. september 2006 #9 Skrevet 14. september 2006 er det så mye klor i bassenget der det er babysvømming da?? det er det ikke der vi svømmer iallfall...
Kebbelife Skrevet 14. september 2006 #10 Skrevet 14. september 2006 Jeg har fått beskjed av instruktørene at det er greit å bade når en har blank snørr, men ikke når en har grønn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå