Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Jeg har rett og slett ikke lyst på sex.... Kvir meg til jeg må til pers med mannen... blir vel snart tenker jeg, har ikke hat sex på evigheter!! Nå kan jeg ikke lenger skylde på at jeg er sår, 2,5mnd siden fødsel.. Noen råd?? Noe jeg kan spise for å bedre sexlysta????
Knuppelupp Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Hehe..vet ikke om det er noe du kan spise, men hos meg gikk det seg til etter hvert..nå 5 1/5 mnd. etter at lillegutt ble født er sexlysten på topp igjen...det vil nok komme Håper det muntra deg opp litt hvertfall
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 har det akkurat som deg, ikke lyst i det hele tatt. Stakkars sambo, blir så frustrert stakkar... =(
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 Hørte det hjelper med rosenrot, har akkurat kjøpt selv, ikke prøvd ennå! Men står på pakningen at man må ta d 1 til 2 timer før... blir gøy å prøve!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #5 Skrevet 14. september 2006 Huff, føler meg skikkelig i samme båt... men her har det gått 7 mnd siden fødselen!!! Jeg har bare ikke overskudd og ork og lyst eller noe... Stakkars frustrerte mannen... men han sier han holder ut ;-)
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #6 Skrevet 14. september 2006 Er vel det samme her... Men de sier at sex avler sex-lyst... Så kanskje man bare skal "tvinge" seg til det, og så kommer det etter hvert?!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #7 Skrevet 14. september 2006 Tror ikke man bør ta rosenrot hvis man ammer. Har tatt det tidligere, daglig i en periode, og det hjalp på humør, energi og sexlyst. Har veldig lyst til å ta det nå, men poden er jo bare knappe 3 mnd, og hadde tenkt å amme hvertfall til året, så det blir noen mnd til ja...
Northernlights Skrevet 14. september 2006 #8 Skrevet 14. september 2006 Det har oftest å gjøre med forandringer i hormoner etter fødselen å gjøre at sexlysten forsvinner. Hjelper heller ikke med for lite søvn (hvilket er et kjent fenomen når man har baby!), og også amming kan dempe sexlysten. Du er absolutt ikke unormal =) Det kommer til å forandre seg til det bedre før du vet ordet av det.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #9 Skrevet 14. september 2006 takk for svar folkens...godt å høre jeg ikke er alene... HI
martemaren Skrevet 14. september 2006 #10 Skrevet 14. september 2006 samme her.. har nesten ikke hatt 6 siden fødsel.. 7 mnd. siden nå... men gubben holder ut sier han håper de kommer seg snart
Northernlights Skrevet 14. september 2006 #11 Skrevet 14. september 2006 Det med at sex avler sexlyst, tror jeg var oppfunnet av en mann som ikke fikk noe! :-D
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #12 Skrevet 14. september 2006 Sexlysta kommer jo oftere man har det, sâ det er bare â sette i gang. Hvis du har vondt kan du jo gi mannen din litt annerledes kos.
Miiia Skrevet 14. september 2006 #13 Skrevet 14. september 2006 4oktober er det 1år sia jeg fikk jenta mi, jeg har ikke sexlyst=/
Northernlights Skrevet 14. september 2006 #15 Skrevet 14. september 2006 "Sexlysta kommer jo oftere man har det, sâ det er bare â sette i gang. Hvis du har vondt kan du jo gi mannen din litt annerledes kos" Lurer på om det er mannfolk som sitter å skriver her inne? ;-) Har man masse hormoner som virker MOT sexlyst, hjelper dessverre ikke øking av sexen. Kan ik`ke mannfolkene bare smøre seg med tålmodighet, til denne vanskelige tiden er over,da? Er jammen mye som foregår i kroppen i løpet av de 9 første svangerskapsmnd, og deretter tiden etter fødsel. Jeg synes det er utrolig viktig at vi snakker høyt om at dette faktisk er helt normalt! Å ikke ha lyst etter at man har fått baby er ingen skam, dere. Det er faktisk menn som får det sånn etter at de er nybakte fedre, også. Man er ofte sliten og trøtt, og de demper igjen lysten. Har man ikke overskudd og krefter, er ikke dette så greit. Men ære være alle som får sove godt, og som ikke har problemer med dette emne. Og som har babyer som sover godt, og som ikke gir paret "problemer" når man setter igang sengekosen. Jeg har gått igjennom denne prosessen 6 ganger, men lysten kommer tilbake. Og bedre enn før! Så ikke fortvil, damer!! =) (og evt herrer!)
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #16 Skrevet 14. september 2006 Må IKKE ta Rosenrot når du ammer!!! Jeg spurte på helsekosten idag. Så jeg skal kjøpe det når jeg ikke ammer lenger, gleder meg til å prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå