Gå til innhold

Hva kaller dere den lille for?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det: mammas lille, lille nurk, lille vennen, kose bassen, klumpen, skurken og snylter'n..:) og sikkert fler, men det er disse jeg kommer på i farten.

 

dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litje musa, mauren, mimsen, Ella bella...hehe (håper de ikke tar skade av disse tøyse navna :D)

Skrevet

Kidden :) Når han var liten baby (noen uker gammel) kalla vi han for "grynte" Han grein aldri, han grynta bare når han ville noe :)

Skrevet

Lita, lille venn, snuppa, Maren-lille..

Skrevet

glemte: den lille fisen.. er ment koselig da:)

 

HI

Skrevet

VI kaller henne Fru Blom når hun er sur/grinete haha ! Aner ikke hvorfor, men har bare blitt sånn ! Tihi..

Skrevet

snuppa, lillegull, lykkeliten (og viftehodet da hun var noen uker gammel)

Skrevet

lille herr bæsj, klumpen...lillegutt...ja litt forskjellig.... men en skikkelig godgutt er han iallefall

Skrevet

Pottifar

 

Baldrian

 

Gundersen (nei, ikke etternavnet vårt)

Skrevet

Koseklumpen og lillebror. :o)

Skrevet

Her går det på Frøken Fryd når hun er grinete... Ellers er snuppsi en gjenganger

Skrevet

Lille snutt og kosebassen og snuppelur. Merkelige greier.

Skrevet

Hihi, mange tøysenavn her, brukes på begge barna:

Lille vennen min

Liten stompen

Stompelompen

Goillgoill`n min

Phillipen min (minstemann)

 

Hehe, ja jeg er litt rar;)

Skrevet

Prinsessa, lille vennen, lille gullet, lille dokka.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...