Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Her blir det: mammas lille, lille nurk, lille vennen, kose bassen, klumpen, skurken og snylter'n.. og sikkert fler, men det er disse jeg kommer på i farten. dere da?
Bakken+Ellapiaogtwinsa Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 Litje musa, mauren, mimsen, Ella bella...hehe (håper de ikke tar skade av disse tøyse navna )
Knuppelupp Skrevet 14. september 2006 #8 Skrevet 14. september 2006 Kidden Når han var liten baby (noen uker gammel) kalla vi han for "grynte" Han grein aldri, han grynta bare når han ville noe
mamo82 *2 jenter* Skrevet 14. september 2006 #12 Skrevet 14. september 2006 Lita, lille venn, snuppa, Maren-lille..
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #13 Skrevet 14. september 2006 glemte: den lille fisen.. er ment koselig da:) HI
Gjest Skrevet 14. september 2006 #14 Skrevet 14. september 2006 VI kaller henne Fru Blom når hun er sur/grinete haha ! Aner ikke hvorfor, men har bare blitt sånn ! Tihi..
Krokanrullen Skrevet 14. september 2006 #15 Skrevet 14. september 2006 snuppa, lillegull, lykkeliten (og viftehodet da hun var noen uker gammel)
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 14. september 2006 #16 Skrevet 14. september 2006 lille herr bæsj, klumpen...lillegutt...ja litt forskjellig.... men en skikkelig godgutt er han iallefall
Raffna Skrevet 14. september 2006 #17 Skrevet 14. september 2006 Pottifar Baldrian Gundersen (nei, ikke etternavnet vårt)
andrik Skrevet 14. september 2006 #18 Skrevet 14. september 2006 Gullet mitt blir kalt Lillegutt Bullen
Medium fikk guttebass Skrevet 14. september 2006 #20 Skrevet 14. september 2006 Koseklumpen og lillebror. )
X-tonus Skrevet 14. september 2006 #21 Skrevet 14. september 2006 Her går det på Frøken Fryd når hun er grinete... Ellers er snuppsi en gjenganger
Babykilo Skrevet 14. september 2006 #22 Skrevet 14. september 2006 Lille snutt og kosebassen og snuppelur. Merkelige greier.
Gjest Skrevet 14. september 2006 #23 Skrevet 14. september 2006 Hihi, mange tøysenavn her, brukes på begge barna: Lille vennen min Liten stompen Stompelompen Goillgoill`n min Phillipen min (minstemann) Hehe, ja jeg er litt rar;)
Jente april 06 og gutt juni 10 Skrevet 14. september 2006 #25 Skrevet 14. september 2006 Prinsessa, lille vennen, lille gullet, lille dokka..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå