Gå til innhold

Å vende tilbake

Anbefalte innlegg

Skrevet

puh - for en nydelig og opprivende film! Og for noen skuespillere! Var på kino etter legging av gullungene i går (må jo nyte bylivet før flytting til skogen!), og satt fjetret i to timer. Var helt satt ut etterpå. Og så fikk jeg melding fra min beste venninne om at en av hennes nære venninner, som jeg også kjenner godt, har mistet moren sin i går. Dermed sitter jeg her med tårene trillende. Så utrolig viktige mødre er, hele livet! For en ansvar, jeg blir nesten litt redd. Håper jeg greier å fylle denne rollen, så gull-barna mine kommer seg gjennom livet sånn noenlunde på rett kjøl, med et bra forhold til kvinner, kjærlighet og i det hele tatt. Får ta meg en tur ut i det fine været, sende blomster til stakkars E, og riste av meg erkjennelsen av at ting ikke varer evig...Sorry for dette litt sorgtunge innlegget, vet ikke helt hva jeg prøver å si heller, egentlig. Fikk bare lyst til å dele en eller annen stemning med dere kloke, flotte damer. Ha en fin dag alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kino ja....det er det lenge siden jeg har vært på. Blir vel ikke før Nussa er ferdig med puppen, tenker jeg...

Ja mødrene er viktige! Fikk beskjed om at en venn av oss hadde mistet sin mens vi var i Tyskland. Da trillet tårene her også. Jeg har møtt henne flere ganger, og hun og mannen ga Nussa penger i dåpsgave. Har jo sendt takkekort med bilde, men fikk aldri takket henne ordentlig.

Hyggelig å se deg her inne igjen, forresten. :-)

Skrevet

Ja, jeg gruer meg skikkelig til foreldrene mine ikke er der lengre......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...