Gå til innhold

får ikke til

Anbefalte innlegg

Skrevet

å suge

jeg liker og gjøre det men får bare halve pikken i munnen..

åssen klarer dere og få hele pikken i munnen uten og brekke dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette greier ikke jeg heller, men det har nok bare noe med at noen av oss har en mindre terskel for brekninger enn andre. For meg er det ikke naturlig å ha kuken halveis ned i magesekken.. Jeg gjør heller det beste jeg kan utav det jeg får av den inni munnen jeg. Har da heller ikke fått noen klager :)

Skrevet

Hm, det var et vanskelig spørsmål... gape? høyt? hehe... nei, vet sannelig ikke, men jeg tror det har noe med trening å gjøre.

Jeg får ikke brekninger med å ha en pikk helt inne, men kan glatt få til å kaste opp med å stikke en finger i halsen...

En annen ting er jo at det vel neppe er nødvendig å ha den helt inne, er jo mye annet deilig man kan gjøre uten å måtte gjøre ting som er ubehagelige :)

Skrevet

Tror faktisk ikke det er nødvendig for mannens nytelse at du har den helt inne når du suger, det kommer nok mer an på hvordan du gjør det. Mange menn er jo såpass store at det ikke er praktisk mulig å ha hele i munnen :)

Skrevet

Tror heller ike det er "nødvendig", og tror de fleste menn er fornøyd så lenge dama iallefall gjør sitt beste -tenk på alle de mennene som aldri blir sugd, de ville nok gitt ganske mye bare for en liten tungespiss helt ytterst! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...