Gå til innhold

Hvorfor sover han så urolig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er straks 8 mnd, sover så veeeldig urolig.. Jeg skjønner ikke hvordan det skulle gått om han hadde hatt eget rom... Jeg er jo våken nesten hele natten fra før.. Selvom han sover innimellom , ligger jo jeg våken å venter på at han skal våkne igjen.. Jeg blir snart gal av det her..

Tviler på at det er tenner for han har holdt på sånn veldig lenge , sist han fikk tenner var alt over på 2-3 dager..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

gutten min er 8,5 mnd og vi har det akkurat på samme måte! våkner ørten ganger om natta, og halve kvelden går med på å få gutten til å sovne. Kan jo ikke bare la han gråte, for han reiser seg i senga men klarer ikke å legge seg ned igjen selv, så om jeg ikke går inn vil han jo bare bli ståendes!

har ikke noen råd, men masse forståelse, det er utrolig slitsomt!

Skrevet

I den fasen der barna lærer å krabbe (er han i ferd med å begynne å krabbe?), har de ofte en periode på noen uker der de er veeeldig urolig om natta. Våkner ofte på kryss og tvers i senga både titt og ofte ila natta.

Du kan prøve Babysafe og se om det hjelper.

Dette er (som så mye annet) en fase som går over.

Skrevet

Wæ! Skrev et innlegg for et par dager siden om akkurat dedt samme. Guri er 8 mnd og super-urolig om natta...muligens tenner, krabbe har hun alt lært seg...

Skrevet

hmm min har også lært å krabbe... mulig tenner her også, eller kan han bli urolig før han går også? Ikke at han kommer til å gå med det første, men han reiser seg hele tiden, og blir flinkere for hver dag. Tror ikke det er lenge til han går rundt bordet feks.

Skrevet

Han krabber ikke enda , men er overalt alikevel.. hehe.. når han våkner ligger han vanligvis heeeelt øverst i senga med hodet nesten bøyd til siden.. Høres ut som han drømmer en del å..

Skrevet

..i grunnen godt å høre det er flere som har det slik, begynte å bli redd det var noe i veien med jenta vår jeg ;) Når hun våkner og gråter ligger hun spent bakover i en bue, så hun nærmest ligger OPPÅ toppen av hodet sitt.

Ligger i babysafe allerede. Tror hun vil snu seg over på magen, men får jo ikke til det da. Tenkte en stund at hun sikkert VILLE ligge på magen, men da våknet vi av at hun sto på alle fire og gråt...da hadde huns nudd seg rundt, og vips opp på kne, og så skjønte hun ikke hvorfor hun ikke fikk sove i den stillingen sikkert ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...