Gå til innhold

Hva synes dere om...


nurkimagen.com

Anbefalte innlegg

Hvis det blir jente:

Sofie

Emma Sofie

Sarah

 

Gutt:

Filip

Jonathan

 

Vi klarer ikke bestemme oss!

Hva synes dere vi bør velge, eller noen andre tips i samme "dur"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker Sarah veldig godt (kommer til å bruke det selv, hvis det blir en jente!) og Filip. Selv om Jonathan også er fint - bare litt "tyngre" å si, kanskje?

 

Lykke til i valget! (o:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for innspill! Noen andre? Ønsker å bestemme oss fort, jeg har så mange gravide venner og er "redd" for at noen andre tar disse navnene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emma Sofie er nydelig, men husk at Emma har vært på navnetoppen i flere år nå, så sjansen for at det dukker opp fler i barnehagen osv med samme navn er STOR... Sofie er superfint forøvrig :) Jeg liker både Filip og Jonatan - men jeg ville tatt uten h.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva med "kun" Sofie? Vi har vurdert dette navnet også hvis det blir en jente (men har fått beskjed om at det blir en gutt). Emma er jo kjempevanlig i dag. Selv om det selvfølgelig ikke er noen hindring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare Sofie er pappsens favoritt. Kanskje han "vinner" denne gang. Forrige fikk jeg bestemme mest...:) Passer Sofie til Emilie? storesøster heter det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sofie og Emilie passer godt sammen :) Syns faktisk både Filip og Jonatan passer sammen med Emilie. Kanskje passer Jonatan litt bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm...ja, kanskje Jonatan / Jonathan er finere. Men Filip er også veldig fint synes jeg. Eneste er det at vi kjenner en hun som heter Phillip!:)hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he det var litt vittig. Vi har ei jente fra før som heter Emilie. Venter ei jente til i januar, og har også tenkt på Sofie/Sophie, men med Oda foran:) Lykke til med navnevalget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...