Gå til innhold

aldri mer sex??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vært gift i litt over tre år, har ei lita jente sammen, og nå sier mannen min at han er totalt uinteressert i sex, og har mista lysten helt... men skal jeg da aldri mer ha sex?! Ikke at sexen i seg selv er livsviktig men initimiteten og nærheten er jo det som gjør oss til mer enn bare venner. Blir så lei meg, er liksom ikke klar for et liv i sølibat! Han er 44 og jeg 31...

jeg er forresten HELT sikker på at han ikke er utro

jeg ønsker i utgangspunktet ikke å skilles

jeg er ganske sikker på at han ikke er impotent

og det er allerede ett år siden sist vi hadde sex...

frustrerte hilsener

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis mannen min hadde sagt at han ikke hadde lyst på sex mer hadde jeg nok sagt at han da måtte gå med på at jeg traff andre for den biten. Jeg har ikke tenkt å leve resten av livet mitt uten sex. Jeg er 32 år.

Skrevet

Hmmm. Har han hatt en legesjekk i det siste? Stoffskifte? Depresjon? Søvnproblemer?

Skrevet

Skjønner godt at du ikke vil leve med dette. Det er helt uakseptabelt. Hva i alle dager for en egoistisk tankegang og filosofi er det han har?

Jeg hadde sagt det til ham i klartekst (viktig, for menn skjønner IKKE hint) at jeg ville ha sex, aller helst med ham men hvis han ikke gidder å gjøre det så finner du tilfredsstillelse andre steder. En dildo e.l. er IKKE erstatning for en ordentlig mann. En dildo har ikke hender som stryker deg bestemt over kroppen og sier at han må ha deg.

Skjønner ikke de som ikke vil ha sex i et forhold at det er en langsom og pinefull vandring mot utroskapens evige natt?

Skrevet

nå er det ikke aktuelt hverken nå eller NOEN gang for meg å så mye som tenke på å være utro da, så det er sagt... Jeg vil heller ikke presse han til å ha sex med meg, for jeg vil jo at han skal ha LYST, hvis ikke er det jo ikke noe vits.

HI

Skrevet

Nå syns jeg ingen har noe "krav" på sex, uansett om man er i et forhold eller til og med er gift:-) Så det anonym her foreslår, er litt hinsides min forstand.

Du må jo bare snakke med han, og håpe dere kan få sjekket ut om det er noe fysisk galt med han...

Skrevet

Kanskje det hjelper å ta en time hos sexolog eller psykolog? Hvis dere ikke klarer å finne hvor problemet ligger så finnes det eksperter for den saks skyld! Og det er ikke flaut men helt normalt å søke hjelp! Det er jo viktig å ha sex, og ikke normalt å slutte med det når dere har hverandre og ikke er utro!

Lykke til... det ordner seg sikkert hvis dere prøver å få litt hjelp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...