Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært heldige. Siden tulla var6 uker ca har hun sovet fra 12-6 noen ganger 7 noen ganger lengre. Etter sommeren begynte vi å legge henne 10 og halv 10 og to netter våknet hun da og ville ha mat, men så ble det nattmåltidet også borte. så da prøvde vi å legge henne enda litt tidligere, og så fordi rundt 8 er hun stuptrøtt. Og nå våkner hun to ganger hver natt. Selvsagt nå, når jeg er tilbake i studier og samboer er hjemme. Problemet hadde ikke vært så stort hvis det ikke var for at jeg ikke får sove igjen etter at hun har fått mat. Jeg holder på å bli helt sprø. Sambo sier han kan ta henne om nettene, men jeg våkner jo først, og så må jeg ligge og høre på at han varmer melk til henne, dvs høre henne skrike. Og da kan jeg jo like gjerne gi henne pupp, det går fortere. Og nå er jeg så trøtt at jeg nesten ikke får lest om dagene, og jeg skulle ønske jeg var som sambo som bare lukker øynene og får sove.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig mange bebiser har en sånn roteperiode i 4-5mnd alder, der de våkner oftere på natta. Vår gutt gjør også det for tiden. Jeg sliter også med å sovne igjen. Har dere et ekstra soverom? Legg deg der noen netter, så kan den snille samboeren din gi tulla mat om natta.

Så krysser vi fingre for at småttisene våre sover natta gjennom igjen snart :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...