Mamma`n til Sofie Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 av gaver og slikt. får så mange spm ang dette! og jeg har null snøring jeg asså!
Firefly77 Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Vi har nettopp hatt dåp, og da fikk prinsen vår masse flotte gaver syns jeg. - En barnebibel med flotte tegninger og lettleste historier. - Sølvplettbeholder til å ha dåpsattesten i. - Album med sølvplettramme på forsiden. - Gullsmykke og armbånd med navnet gravert på. - Sølvplett barnebestikk. - Ramme med kveldsbønn gravert på ("Kjære gud jeg har det godt...."). - Masse penger som skal stå på konto til han blir stor. I tillegg kan det være fint å ønske seg bunadsølv, spesielt til jenter.
Ranveig R Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Vi ønska oss mykje bøker til dåpen til guten vår, spesielt Den Store ---boka-serien. I den serien fekk han: Den store barnesangboka Den store eventyrboka Den store godnattboka Den store dikt- og regleboka Den store dyreboka Kjempeflotte bøker altså! Huskar sjølv sangboka og dikt- og regleboka frå eg var liten. Ellers så fekk han barnebibel og, skikkelig fin med mange flotte teikningar og historiane var enkelt fortalt.
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 -Klokkestreng (sånn med navn, vekt, fødselsdato osv) -Sølvrør til dåpsattest -Kopp,skål og bestikk -Voksipose -Parkdress -Barnebibel -Sang og historiebøker -Div sølvting (sparebøsse, eske til første tann\hårlokk osv)
Gjest Skrevet 14. september 2006 #5 Skrevet 14. september 2006 Nevner kun gavene som vi har hatt mest nytte/glede av: - Den store barnesangboka - Den store God Natt boka - Bergans sekk (12L), super til både barmehage og tur - Gullsmykke til jente (halskjede, de ødelegger armbåndene så lett) - Kunst (bilder som passer på barnerom) - SIA interiør til barnerommet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå