Trollmora Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 For å være sikker på at man får med seg alt nytter det ikke å jobbe innimellom! Må jo skjekke opp absolutt alle tråder jo. Hvordan var det med Asker&Bærumsfruene mot The wild Bunch? Har de dannet lag i synkronsvømming? Eller var det karaoke?
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Nesten som Kinder-egg det også... Man aner ikke hva som befinner seg under overskriftene... Og vips så handlet også denne tråden om godteri!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Og at tråden på et eller annet tidspunkt handler om godteri er vel det eneste man på forhånd kan si med sikkerhet...
Karomamma Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Ja, nettopp. Såpass vanskelig å følge med at jeg har vurdert en ukes ferie snart. Og da må jeg vel ta snuppa ut av barnehagen også, sånn at vi kan bli med på treff...? Ellers vet jeg ikke hvem som leder i hva. Mitt lille enkvinnes-lag fra sentrum er på pallen i godterispising og fotballkunnskaper. I hvert fall i kveld... Tror du leder i jobbing, trollmora! Og bursdag!
Gummelillan Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 Ja, jeg skulle liksom stryke jeg da... Hm. Med tanke på at jeg både må på jobb og på barseltreff i morgen bør jeg kanskje vende tilbake til arbeidet.... Kanskje vi skal ha en felles anmodning om at man resten av kvelden skriver konkrete overskrifter og holder seg til tema? Og helst ikke skrive noe morsomt eller fengende...? Om feks villris og sånt?
Trollmora Skrevet 13. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 13. september 2006 Yippi! Da leder jeg 2 - skriver to disipliner! Gjett om dette blir en ok nattvakt! Men noe godteri har jeg ikke, sp der har jeg tapt (
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 13. september 2006 #7 Skrevet 13. september 2006 Jeg blir så glad når jeg ser nicket ditt, Karomamma... Min store kjærlighet het Karo nemlig... Og han var verdens nydeligste Golden Retriever! Ja, kom på treff! Min fotballinteresse begrenser seg til å se kampene til min eldste datter... til jentene mine sin store fortvilelse. De er hjernevasket begge to... Liverpoolfans, begge... Reiser til Liverpool med sin far på tirsdag... Og Mamsemumsa vil de ikke ha med!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 13. september 2006 #8 Skrevet 13. september 2006 Med sånne regler blir det mye lettere å få gjort noe for da gidder jeg ikke å leke med dere mer!
Trollmora Skrevet 13. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 13. september 2006 Forresten, jeg har kaffe. Masse kaffe. ...og ett brett med Link....
♥Snulder Skrevet 13. september 2006 #10 Skrevet 13. september 2006 Hva slags nattevakter har du a... Når jeg en enkelt gang blir beordret!! til nattvakt... så har jeg da i det minste nøkkelen til medisinskapet. Jeg jobber på gamlehjem... så i tillegg til Link så har vi...... øhhh.... dulphalac...
Gummelillan Skrevet 13. september 2006 #11 Skrevet 13. september 2006 Skal du også slutte nå da? Sviktende Follogjeng her i kveld altså.... Attpåklatten har jo fallt ned til 15. plass også...
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 13. september 2006 #12 Skrevet 13. september 2006 Link, Duphalac og Klyx har jeg da hjemme... Trenger ikke gå på jobben for å få det!
Trollmora Skrevet 13. september 2006 Forfatter #13 Skrevet 13. september 2006 Her nytes kun medbragt! Har man glemt godteri og syrenøytraliserende så...... Kantineautomaten byr bare på frukt, lefse og yoghurt. Ikke alltid like spennende det da. Spesielt ikke når det står en låst isboks ved siden av, som kun er opplåst i åpningstiden.
Ronja65 Skrevet 14. september 2006 #14 Skrevet 14. september 2006 Vet ikke hva jeg skal svare jeg... men får meg en god latter... Hvilke tråder... Har en syk sønn hjemme... ikke mer syk en at han sitter ved siden av meg og spiller!!!pc!!! Han hadde feber igår, men imorgen skal han på skolen!!!... Guttungen truer med å melde seg inn på dib så han kan svare på mine innlegg!!!!!!!!!! Da sier jeg til han.... Hvis du gjør det, så kommer jeg å si noe riktigt pinlig... neste gang som du har en masse venner rundt deg.....:-))... Tror jeg averget det hele med det:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå