* mamma til 2 prinser* Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Har dere merket stor forskjell fra før svangerskapet,og nå? mer eller mindre evt...?bare lurer
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 vi har sex ca annenhver eller hver dag ofte flere ganger om dagen også.er utrolig kåte begge to:) d har ikke forandret seg noe etter svangerskapet. men hadde en fase i rundt 15-16-17. uke at jeg ikke var kåt i d hele tatt,så da ble d ikke så ofte. men sexlysten kom tilbake å nå er den som aldri før;) kåååt hele tiden!! men er heldig som har en partner som også er det,så det er bare deilig:)
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 jeg og mannen min har sex ca en til 2 ganger i uka sammen. d har blitt iltt mindre etter graviditeten pga at han har fått litt mindre lyst:/ men jeg fingrer og onanerer som regel hver dag da..
baffy Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 Det varierer en god del men gjennomsnittet nå ligger nok på 2-3 ganger i uka. Skulle gjerne hatt mer jeg, men det lar seg ikke alltid så lett gjennomføre når vi har småbarn i huset...
PrincessElisabeth Skrevet 14. september 2006 #5 Skrevet 14. september 2006 1 gang i uka, max 2...er vandt til hver dag, minst en gang til dagen...så dette er tørkeperiode. bigtime!!!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #6 Skrevet 14. september 2006 Etter at jeg rundet uke 20 omtrent (og magen og puppene kom for fullt!) har vi faktisk sex nesten oftere enn før jeg ble gravid, dvs. omtrent annenhver dag. Ikke alltid samleie men veldig mye kos og munnsex. Vi har 2 barn fra før så det er ofte de som setter begrensningen.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #7 Skrevet 14. september 2006 Kommer så veldig ann på, når vi har barna hans her blir det mindre, er vi alene blir det mer, nå har jeg fire uker til termin, og han har fått det for seg at det begynner å bli ekkelt, så nå er det ingenting. Bare lurer på hvor lenge han klarer seg, hi hi
* mamma til 2 prinser* Skrevet 15. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 15. september 2006 flott å høre at sexlysten er på topp hos oss gravide også..Ifølge innleggene, og andre innlegg på andre tråder, har jeg fått inntrykk av at vi gravide egentlig har et veldig bra sexliv, tross stor mage,halsbrann,kvalme osv.... Mange "ikke gravide" tror jo at gravide helt mister sexlivet sitt under svanderskapet, men det har jeg funnet ut at absolut ikke er tilfellet, og det er jo fenomenalt:)) stå på alle sammen...;0))
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #9 Skrevet 15. september 2006 Skulle gjerne ha stått på, jeg, om mannen hadde villet. Nå er jeg ikke gravid lenger, og han er like uinteressert og movillig. gamla06
Anonym bruker Skrevet 17. september 2006 #10 Skrevet 17. september 2006 Mye sjeldnere enn før! Jeg savner det og jeg virkelig gleeeeder meg til vi kan drive på som før!!! Føler meg stor og uhåndterlig. Tror han også er litt usikker på hele greia. Blir liksom ikke så raskt kåt heller - i allefall ikke våt nok til at jeg greier å slappe av. Men å lese innleggene her føler jeg hjelper litt på vei... :-)
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #11 Skrevet 18. september 2006 Tror at sexen er over for dette svangerskapet. I det siste har det vært max annen hver uke. Men jeg er jo ikke så lite kåt så jeg pleier å ordne meg selv mens han er på jobb. Men savner kosen og sexen. Så i går prøvde vi, men det ble bare helt feil. Bekkenet sa bare stopp, ingen stillinger som vi fant som fungerte for oss og det var så ømt inne i skjeden så det var ikke godt for meg. SUKK. Heldigvis kan vi le av det, gleder oss til å kunne ta opp tråden igjen. Det er bare 1 uke til termin nå så vi overlever vel. Vi kan jo kose med hverandre for det om.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #12 Skrevet 20. september 2006 javisst! hvis dere er kåte som før kan det jo være fantastisk deilig å onanere hverandre. eller hva med å onanere seg selv sammen..det liker jeg, men kjæresten min synes det er litt kjedelig. han vil bare inn i meg hvis han er kåt, og det er han desverre altfor sjelden..
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #13 Skrevet 21. september 2006 jeg er tidllig i svangerskapet og det er lite sex om dagen fordi jeg ikke orker... jeg er så uvell og trøtt hele tida.. jeg er kåt og tenner, men kroppen orker ikke.. stakkars gubben, er helt fra seg.. det gikk skjelden en dag uten sex hvertfall en gang før spiren i magen var der.. .. han føler jeg er fornøyd nå, fordi jeg er gravid, men det er jo ikke det da. off, trist,.. håper det blir bedre etterhvert når uvellheta gir seg, og jeg føler meg sexy gravid i stedenfor småfeit og oppblåst- redd for å prompe mens vi har sex. haha, livet er ikke lett .
Anonym bruker Skrevet 23. september 2006 #14 Skrevet 23. september 2006 Før svangerskapet hadde vi sex annenhver dag, og noen ganger flere ganger om dagen, men nå er alt snudd på hodet. Det har ikke vært mye sex etter at hun ble gravid, men noen ganger kommer lysten og da er hun sitt " gamle jeg". Men nå virker det som om den perioden uten sex går mot slutten for hun er mer intressert igjen, det betyr ikke at vi har sex hver dag, men det kommer seg:)
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #15 Skrevet 25. september 2006 Før svangerskapet så hadde vi kanskje sex 4-5 ganger i uken. Men det varierte selvfølgelig en del. Men nå under svangerskapet har det blitt mindre og mindre og i løpet av den siste måneden har det kun blitt ordentlig sex en gang. Eller ordentlig og ordentlig hun bare ønsket at jeg skulle bli ferdig fortest mulig for det ikke var noe godt for henne. Vi har også prøvd å bruke glidemiddel uten at det hjelp noe. Det jeg er redd for nå er at ikke sexlysten hennes skal komme tilbake etter at hun har født for da vet jeg ikke om jeg holder ut lenger. Jeg ser på meg selv som en normalt kåt mann. Kanskje litt kåtere enn gjennomsnittet, men nå vet jeg jo ikke så mye om hvor kåte andre menn er da. Jeg har jo liksom ikke prøvd å hatt sex med noen andre menn.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #16 Skrevet 29. september 2006 Vi har sex minst en gang om dagen! Dette er faktisk litt mer enn før vi ble gravide, men vi har alltid vært veldig aktive
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 29. september 2006 #17 Skrevet 29. september 2006 vi er også et aktivt par, så vi har sex hver dag stort sett... har god apetitt begge to:) har ikke endret seg i svangerskapet heller:) Noen ganger blir det en på mårran og en på kvelden:) hehe, men hverdagen har jo sysler, så det begrenser seg selvsagt=)
Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #18 Skrevet 1. oktober 2006 Aldri mer enn en gang i uken, kanskje sjeldnere også. Jeg har også kasta han ut av rommet pga den vanvittige snorkingen...hehe...nyter faktisk freden :-) Ellers er det somregel jeg som tar initiativ til sex, så han lurer nok kanskje på hva som skjer ;-) Uansett...hvis han vil ha, så er det bare til å trykke på den rette knappene, jeg sier aldri nei. Men det gjør han ikke. Så jeg regner med at Illustrert Vitenskap på senga i gjesterommet er et alternativ han lever godt med!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #19 Skrevet 1. oktober 2006 Er i uke 12, og har hatt sex 2 ganger siden befruktningen... Klager ikke noen av oss. Vi har mange år foran oss å ta det igjen på :-)
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #20 Skrevet 1. oktober 2006 haha, leste først "sexen er over for dette ekteskapet" - stakkars tenkte jeg, det var en trist konklusjon )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå