Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Mine tvillinger er 4 mnd. Jeg har beynt å leke meg med tanken om å legge de på eget rom, begge 2 på samme rom da.Dette fordi jeg blir så utslitt av denne nattamminen om natta. kl 12, 03, 05, 07....Noen som har erfaring med at søvnen har blitt bedre for alla parter etter at babyen fikk eget rom? Vi har et ledig rom rett over gangen for våres rom
winneboo Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Jenta mi sov på rommet sammen meg til hun var 8mnd. Skulle lagt henne på eget rom myyyye før men jeg nattammet frem til da så jeg tenkte at jeg ikke kom til å gidde å løpe frem og tilbake. Hadde jeg bare vært smart nok til å skjønne at hun kanskje hadde sovet natten gjennom om hun hadde fått ligget for seg selv. Så med en gang hun kom på eget rom sov hun natten gjennom. Angrer litt på at jeg ikke tok å gjorde det litt før. Så du kan jo prøve å legge de på eget rom da. Å funker det ikke så er det bare å flytte de over til dere igjen Men du burde prøve hverfall. Kan hende du er heldig at de sover lenger siden de ikke blir forstyrret.
Gjest Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 Begge mine barn flyttet på eget rom da de var ca 3mnd. Jeg har god erfaring med dette! Særlig eldstejenta fikk bedre søvn da hun kom på eget rom, spesielt på morgenkvisten. Lillebror bruker smokk, og det er selvsagt litt tungvint å måtte inn på rommet hans for å putte inn smokken om natta...
mamma-1977 Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 Vi la tulla på eget rom når hun var 5 uker og fra da begynte hun å sove hele natta igjennom (+/- 12 timer i strekk uten amming).
Gjest Skrevet 14. september 2006 #5 Skrevet 14. september 2006 La han på eget rom når han var 4 mnd. Har ligget på eget rom i 2 uker. Han sover mye bedre men må fortsatt opp å gi han mat 1 gang i løpet av natta. Men syns ikke det gjør noe, han sovner med en gang han har spist .
Gjest Skrevet 14. september 2006 #6 Skrevet 14. september 2006 ca 4 mnd for han tullet sånn om natten. skulle spise hver time omtrent. hjalp litt. han sov klengere i mellom måltidene. sikkert fordi da voknet han ikke hver gang sambo eller jeg snudde oss i senga=)
Gjest mphs Skrevet 14. september 2006 #7 Skrevet 14. september 2006 I dag er hun 1 år og sover fortsatt inne på rommet vårt. Nattammet til hun var 4-5 mnd og så sluttet hun å ville ha selv uten at jeg trenkte å gjøre noe med det. Kommer nok til å ha henne på romet vårt en god stund til.
Gjest Skrevet 14. september 2006 #8 Skrevet 14. september 2006 Vi har lagt begge våre på eget rom når de var 2 mnd. Det vil jeg anbefale på det sterkeste å prøve. Begge våre som ellers er veldig ulike sov mye bedre på eget rom. Nå er riktignok tulla en "sovebaby", men hun sover 9 timer i strekk i en alder av 2,5 mnd. Jr. med kolikk begynte også å bli mulig å lagt ned på denne tiden, og han begynte å sove lenger og lenger på eget rom. Vi har veldig tynne vegger og baby-call, så jeg er aldri urolig for at jeg ikke skulle høre henne.
Raffna Skrevet 14. september 2006 #9 Skrevet 14. september 2006 Vi la han på eget rom da han var 10 uker. De første nettene sov pappa'n der inne sånn i tilfelle. Men han sov gjennom hele natta, så det gikk veldig greit. Bedre nattesøvn for alle parter.
Dolla&Heidi&spire Skrevet 14. september 2006 #10 Skrevet 14. september 2006 Vi la jenta vår på eget rom fra dag 1 og det er det beste vi har gjort! Både hun og vi sover godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå