Gå til innhold

Sulten - lyst på noe mat jeg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke godteri nei, å fysjameg!!!

Tror jeg skal lage meg et par brødskiver med litt godt pålegg og litt tomat og basilikum, har pesto også så da kan det jo bli rett så lekkert disse skivene her:-)

Hm....det skal jeg jammen gjøre ja, og kanskje jeg orker å se en film til.....før jeg besvimer på puta!

Jeg sovner som en bjørn hver natt. Hodet på puta, boom så sovner jeg. Det er så deilig, for når jeg gikk gravid snudde jeg døgnet på hodet og det var slitsomt. Nå sover jeg ihvertfall noen timer om natten (når ikke jeg sitter her;-) og våkner i "normal" tid. Får jo noe ut av dagene og greier:-)

Nå går jeg og lager mat!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velbekomme!! Du kan sikkert få litt villris og en tomat av snulder...

Skrevet

Jeg har rødvin...mmmmmdeilig...du skal få vin av meg om jeg år noen av de pestobrødene av deg:-)

Skrevet

Jepp... kan slenge over en bit agurk og ettpar Rugsprø og jeg!

Skrevet

Takk for det! Det smaker godt og dette her:-)

Og vinen får jeg ha tilgode - blir så fort beruset for tiden;-) Et halvt glass så dibber jeg hele natta;-)

Skrevet

Gi Attpåklatten en kagge vin, noen!!!!

Skrevet

He he.......ja det hadde vært no! Hadde vel sittet våken her frem til julaften jeg da:-/

Skrevet

jepp...en 3 liter køpt i dag...drukket et stooort glass da..men er nå sendt over..du må trene skjønner du.Hjelper å bo i spania da...

Skrevet

Hm....ja kanskje jeg skal begynne å trene litt oftere. Kan jo begynne med et halvt glass om gangen, og bygge meg opp til gymnastidnivået, da var det fart i dama ja;-)

Men nå skal jeg takke for meg - ser ut som dere klarer dere fint her;-)

Nattinatt og sov godt:-)

Skrevet

ææææææ...ble litt på e snurr..lalle meg nå.SÅ JEG HENGER MED I SVINGENE med småen i morgen:-)

Nattinatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...