Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Skal kjøpe dunpose til bruk i Simo combi (bag OG sport) og evt. i Carena easy. Babyen er 4 mnd nå. Noen som kan anbefale en bestemt dunpose? Hva bør jeg se etter når jeg skal kjøpe? Takk
Gjest Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Vi har vært superfornøyd med BabyNest fra Odenwalder. Det er en deilig, myk og varm pose, med hull til 5punkts-sele. Den har snøring rundt hodet, slik at man enkelt får pakket den lunt og godt rundt hodet når det er ekstra kaldt. Posen fåes i to størrelser. Den lengste kan brukes til 3-4 års alder. Posen har glidelås, mye enklere enn voksi pose!! Den har antiskli på ryggen (kjekt hvis man løfter opp ryggen i vogna). Veldig søtt utseende med et teddybjørnhode under babyens hode ). Fåes i flere fine farger. Koster ca 1800,- ny.
Gjest Skrevet 14. september 2006 #5 Skrevet 14. september 2006 Jeg har kjøpt den hos Gerd Martinsen i Drammen. Jeg tror de har den på Babyshop, men er ikke sikker.
Luca Skrevet 14. september 2006 #6 Skrevet 14. september 2006 Har samme pose som Elin, og den er kjempefin. Kjøpte den fordi vi skulle ha den forrige vinter(født i januar) i en ikke så stor bag, og denne posen kan komprimeres fint og passer de fleste bager. I tillegg er den lang, så kan brukes lenge. Kjøpte på Babyshop til 1800,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå