Gå til innhold

Glad badenymfe ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjett om Leonora koste seg på babysvømmingen i dag da! Virkelig vellykket. Flink instruktør og utrolig flott svømmeanlegg. Og veldig koselig å treffe Selma62 og Påske06 også da. Sondre var eneste hane i kurven og så ut til å like det godt ;-) Og Thyra så jo ut som hun ville hoppe over hele kurset og melde seg rett inn på vannpolo-laget!

Og eneste dykking som forekom var da undertegnede skulle komme seg ut av bassenget, skled og gikk rett under...

Godt at instruktøren sto like ved og berget Leonora fra å måtte bli med mamma helt under ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror rett og slett at du må få deg sånne badesko som de gamle damene bruker jeg;-)))) Og når du først er igang så kan du jo kjøpe deg en matchende badehette og;-)

Hi hi..... Synes jeg ser det for meg!

Hannah og synes det var helt topp med bading og hun blir nok gjerne med på vannpololaget til Thyra - klin gæærn i vannet den datteren min...:-)

Skrevet

Ikke glem neseklypa da. Det må jo være ett must!

Men: Babysvømming er veldig bra. Håper barna ikke blir plaget med ørebetennelse slik at de får plasket masse!

Skrevet

Så bra, er det ikke moro?

Lurer litt på hva mor hadde på seg, jeg. Var det du som hadde Keikoantrekket klart til i sommer (hvitt flesk og svart bikini) eller var det en annen?

Skrevet

Asker har veldig fancy basseng da med bunn som kan reguleres. Sikkert veldig kjekkt, men den hadde kjørt seg fast på 60 cm dybde... eller grunne kan det vel kalles. Og mens de andre sto på knærne, måtte jo jeg, det lange reklet, nesten sitte på rumpa for å komme i rett høyde... Så jeg er ikke sikker på om badesko gjør susen... Kanskje jeg kunne prøve å feste sugekopper på lår og rumpe...;-)

Skrevet

Joda, kjært barn, mange navn... Også kjent som Keiko, ja ;-)

Skrevet

Ha ha ha STIIIIILIG!!!

Skrevet

Høres jo ut som ungene stortrives. Jeg, mitt dumme naut, har sagt HVER gang at jeg skal på babysvømming. Vi har lite, ikkefancy, basseng 10 min. gange unna. Men har jeg noen gang klart å melde meg på? Neida...

Skrevet

Aldri for sent, vet du! Det var først med tredje ungen at jeg greide det jeg også da. Kanskje du skulle gå for en unge til...?

Skrevet

Ja.. Det var kjempegøy:-)). Det blir nok Sondres lott og være eneste gutten. Lillebror som han er til tre flotte storesøstre:-)). Han så lit skeptisk ut i starten, (ikke rart med alle jentene:-), men som han koset seg etterhvert:-)

Leonora hun så ut som om hun bare njøt, den jenta har så søtt smil, nesten som et MonaLisa smil...

Thyra fikk sånn lyst på ballen og klarte å svelge bassenget tre ganger, mens hun plasket avgårde med hendene,,, måtte få trøstepupp, og greier.

Gleder meg til neste onsdag jeg:-))

Skrevet

Jaaa... kanskje jeg skal satse på en unge til bare for å få vært med på babysvømming!! Den tenker jeg samboer går for......... . . .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...