Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Har nå sett ferdig film 1. "Varannan Vecka", ny svensk komedie, om skilsmisser, barn og kjærlighet - absolutt severdig, jeg lo opptil flere ganger, høyt, og jeg ler bare sååååå utroooolig sjelden da;-)
Karomamma Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Ser ikke for meg at du ler noe særlig, nei. Det er ikke bra heller, vet du. Jeg har lest at for mye latter forlenger livet og det kan vi jo ikke ha noe av Jeg har ledd godt sjæl i kveld, jeg. United har nettopp slått Celtic 3-2!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2006 ;-) En ting vil jeg nå bare få si - dette er altså en fotballfri sone;-) Her snakker vi kun om gulp, bæsj, snørr og tårers gnissel!!!
Karomamma Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Ooops, glemte meg et øyeblikk! Skal snarest sjekke den siste bæsjebleia og legge ut et innlegg om mengde og konsistens...
Trollmora Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 Gudskjelov for det. Er helt blåst når det gjelder enkelte sporter. Fikk et TP-spørsmål om fotball en gang og svarte Tottingham! Alle lo og jeg syntes da virkelig det hørtes ut som et engelsk fotball-lag.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 13. september 2006 Jammen er det ikke det da??? Og Notting Hill og sånn! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå