Gå til innhold

Pannekake-feiring

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag dro vi opp til Bærums Verk på Pannekakehuset.

Bedre midt-i-uka-og-bursdags-middag skal man lete lengre etter!

Barna smattet og spiste og maten gikk ned på høykant.

Yes, nå er det bare 5 mnd til nestemann har bursdag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes berre lækkert ut ja!

Hatt en fin dag da Trollmor?

Skrevet

Jepp!

Fikk sovet nesten 6 timer, ørna til barnehagen for henting og videre til musikkbarnehage med eldstemann. Deretter middag ute og hjem for å pakke opp presanger!

Ny støvsuger og vekkeradio. Jeg ble kjempeglad for det :o)

Skrevet

Så forresten ett eller annet sted fra nattens herjinger at enkelte prøver å få deg til å tro at det er Follogjenger som betyr noe her... Vil bare si at selv om de kvantitativt regjerer, er den ekslusive Asker&Bærum-gjengen vel verdt et treff ;-)

Skrevet

Ja, for kvalitativt er det så som så.......HA HA HA HA HA HA HA!!!

Skrevet

Ja, er jo selvsagt bare for at jeg har så utrolig få venner og lite å gjøre at jeg får lyst til å ta trilletur på Jeløya med dere, vet du ;-)

Skrevet

Jeg visste det!!!

;-)

Skrevet

De er faktisk ganske så søte, disse Asker&Bærumsfruene... Hvertfall Gummelillan (som er den jeg kjenner best av dem)

Skrevet

Vil bare nevne at vi er to - 2 - stk fra det gudsforlatte bondelandet Nes her....

Skrevet

Takk, takk! DU er søt du! Og husk at Nesoddbåten har anløp på Lysaker brygge også da ;-) Kanskje vi skulle invitere Follogjengen over en dag?

Skrevet

Åpen invitasjon til villristreff på Nes, eller...?

Skrevet

Skal ikke se bort fra at vi snart ankommer i fly - får tross alt flyplass i nabokommunen min da:-))))

Skrevet

Du får søke landingstillatelse på Fornebu... Det er åpnet cafe i det gamle tårnet! Faktisk drevet av en gammel barselgruppe ;-) Modne damer som fikk lyst til å finne på noe sammen!

Skrevet

Kanskje det cafèet hadde vart vært et besøk??. Sikkert flott utsikt:-))

Skrevet

Jepp... her jakter vi på den selv! Løper i bushen og fangern med håv.... Så avliver vi den med å dyppe den raskt i kokende vann...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...