Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Om en av dine sklier trenger prevansjon, hvilket prevansjonsmiddel vil du anbefale? Helst uten hormoner. På forhånd takk : )
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Er standhaftig motstander av å bruke hormonpiller, sprøyter og hormonspiral. Amatører bør bruke kondom, men jeg som er ferdig med reproduksjonen av meg selv, har kuttet strengen for lenge siden, men ellers så anbefaler jeg å hoppe av i svingen:-)
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Kondom og hoppe av i svingen er utelukket. Da er kobberspiral eller sølibat mitt alternativ, dvs kobberspiralen er mitt eneste alternativ. Sølibat er IKKE et alternativ. Er det som regel store bivirkninger ved kobberspiralen? Kan ikke sørge for at alle jeg har sex med har kuttet strengen. : )
Dr.Yppert' Skrevet 14. september 2006 #5 Skrevet 14. september 2006 jeg får ikke opp flagget, så jeg er neppe den rette å spørre til råds :-(
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #6 Skrevet 14. september 2006 Det er kanskje fordi du er for dum, kun uinteligente tapere stjeler andres nick! Dessuten spurte jeg ikke etter potens, jeg spurte etter PREVANSJON! Se om du klarer å lese det når det står bare STORE bokstaver. : )
Dr.Yppert' Skrevet 14. september 2006 #7 Skrevet 14. september 2006 jeg blir bare så deppa når flagget henger konstant. Klarer ikke å gi gode råd når man sliter selv vet du. :-(
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #8 Skrevet 14. september 2006 Forstår deg godt vennen. Hvis du absolutt ikke er i stand til å finne på et eget nick, så er det vel forståelig at du ikke får den opp:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå