Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Er usikker her. Nå har jeg en i sprinkelsengen som er ganske myk. Den er allergitestet etc (astma i familien). MEN den er også arvet av storesøster, men kan ikke huske at den har blitt utstatt for hverken oppkast eller urin. Lurer på om jeg skal kjøpe meg en ny madrass, men det blir ikke en slik allergitestet en, men en porolonmadrass som vi må skjære til. Har nemlig IKEA seng men ingen IKEAbutikk i nærheten. Hadde dere kjøpt ny madrass? For den skal vel ikke være så veldig myk..
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Her selger de madrasser på nett med den størrelsen du trenger. Som er 55*115 til Ikea seng. http://www.voksi.no/index.php?page_id=254
Luca Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 Nå er jeg veldig nøye med slike ting som feks madrasser, og det å arve slike. Men lillesnupp her sover i sprinkelsenga etter storesøster, og den madrassen der har hun brukt i 1 1/2 år. Har ikke kjøpt ny fordi jentene sover på soveskinn hver natt, og det har aldri blitt kastet opp der(tror hun bare har kastet opp en gang jeg hun på 2, og det var i bilen av alle ting:-) Når det gjelder å få madrasser i forskjellige str, kan du bestille på voksi.no. Vi bestilte der til vuggen og til skyvesenga som snuppa på 2 har nå. Den til skyvesenga har ullplate, så kostet en tusenlapp ca, men greit med ullplate fordi jeg vet ikke hvor lenge hun vil og kommer til å sove på skinnet. Bestiller de på Babyshop, for da slipper jeg å betale porto for madrassen. Samme pris.
venter x3 Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 Du kan jo evt kjøpe en overmadrass hvis du er usikker? Jeg har det da jeg kjøpte bare en vanlig fibermadrass til sprinklesengen nettopp pga målene.. (155 x 55)
venter x3 Skrevet 14. september 2006 #5 Skrevet 14. september 2006 Ps. Overmadrasser selger de overalt.. (jeg kjøpte min på babybutikk, men de har det på møbelforetninger også)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå