Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Bare lurer på hva som er "normalt". Mannen klager.
Northernlights Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Hadde noen laget en tråd som het "hvor ofte klager mannen din over at dere ikke har sex?" så hadde det blitt en megalang tråd her inne!! Mere vanlig at det ikke skjer ofte enn motsatt, når man har småbarn, men er mannfolkene litt tålmodige, så går det seg til etterhvert. ;o)
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Han tigger seg til 3-4 runder i uka, men klage likevel.. mannfolk blir ALDRI fornøyde!! =)
LivetErEnLek Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Det går veldig i perioder. For meg så er det i allefall sånn at sex avler sex (og en gang innemellom barn...) Jo mer man har av det, jo bedre blir det og jo mer vil man ha. Så tilslutt, har man fått nok for en stund, så kan det bli stille en ukes tid, før det er på'n igjen...
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 Stille en UKES tid?? Hjelpes. Stakkars mannen min. Her er det max, max en gang i uken!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #6 Skrevet 13. september 2006 Enda værre med min. Har ikke hatt sex på over ett år nå. Lysten fins ikke her, men han kan skylde seg selv spør du meg. Når man har VERDENS lateste mann som hjelper fint lite til både med hus og barn, da er ikke akkurat lysten på topp. Heller ikke når han omtrent kun rører meg når han vil ha seg noe.
Gjest Skrevet 13. september 2006 #7 Skrevet 13. september 2006 Blir nok max en gang i uka.. Blir litt vanskelig når han er på jobb hele natten og sover hele dagen... Den tida han er våken ligger han på sofaen og later seg og klager på at han ikke får sex.. Men ellers bryr han seg veldig lite om meg og barn... Så da kan han ha det så godt!!
Northernlights Skrevet 13. september 2006 #8 Skrevet 13. september 2006 Mannfolk!! =) Når skal de forstå at det faktisk har en sammenheng å "hjelpe" kjerringa si, og sex???! ;o)
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #10 Skrevet 13. september 2006 3-4 ganger i uka her:) Selv om han sikkert ville hatt 2 ganger om dagen...
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #11 Skrevet 14. september 2006 Herregud så ofte dere har sex! Jeg skjønner ikke at dere orker! Og at mannen klager?! Her i huset er det ikke masing fra noens side om sex, men jeg spør av og til sambo om han synes det er for lite. Og det synes han ikke. Han skjønner nemlig min situasjon og at jeg har ganske mye annet enn sex å tenke på. Og han er sliten selv også. At menn ikke skjønner at klaging over at man får for lite til tider virker mot sin hensikt? Vi har hatt sex 4 ganger på 4 mnder. Bare to av de gangene var samleie.
Dolla&Heidi&spire Skrevet 14. september 2006 #12 Skrevet 14. september 2006 1-3 ganger i uken... Hadde det vært opp til han hadde vi jokket som kaniner hele dlgnet. Men han klager ikke.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #13 Skrevet 14. september 2006 1-3 ganger i uka. Vi har en fast dag i uka hvor vi har SEX (ja da, høres sikkert døllt ut med en fast dag, men hvis ikke hadde det ikke blitt noe, er sliten nok som det er med 3 små) og ellers 1-2 dager med litt andre former for "hjelp" til en kåt gubbe som bare får seg real sex en gang i uka.....
Pøbelfrøet Skrevet 14. september 2006 #14 Skrevet 14. september 2006 1-2 ganger i uka. Noen ganger mer, andre ganger mindre... )
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #15 Skrevet 14. september 2006 Vi har vel ca 6 ganger i mnd eller no. 1-2 ganger i uka, noen ganger går det 14 dager mellom, noen ganger har vi 3 ganger i uka. Opp og ned. Han vil nok litt mer, men virker ikke så altfor misfornøyd. Vi koser ganske mye utenom da, det tror jeg er viktig. Vi har vært kjærester i 10 år, gift i 1 år. Tror det har mye med hvor lenge man har vært sammen å gjøre, og kanskje litt med hvor gamle man er?
Sina73 Skrevet 14. september 2006 #16 Skrevet 14. september 2006 Må si jeg er overrasket over hvor ofte dere har sex. Imponerende! Selv har jeg ikke ork til mer enn 1-2 ganger pr mnd og er fornøyd med det. Mannen klager ikke og vi prater mye om dette og at det ikke betyr at forholdet går dårlig av den grunn.
Tigergutt Skrevet 14. september 2006 #17 Skrevet 14. september 2006 1 - 3 ganger i uken. Jeg må ha overskudd for å orke og ha sex, samboeren min derimot får overskudd av å ha sex...........Han klager heldigvis ikke, men hvis han vil ha litt action her hjemme, så er det bare å hjelpe masse til, slik at jeg får flust med overskudd!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå