Gå til innhold

8 tenner, og 10,5 mnd. Er ikke det mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

4 tenner som kom på en gang her (ikke rart det har vært mye skriking....). Så nå har poden 8 tenner,gitt.

Her går det unna! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min hadde 8 tenner naar han var 6 mnd.. he he he.. =D Ble en liten vampyr tidlig ja... Han er 10 mnd naa og har 12 tenner.. Akkurat faatt 4 hjørnetenner... =D

Skrevet

oida, ok =)

Han har faktisk antydning til ei hjørnetann (ser vondt ut også) nederst.

Stakkars små, det er ikke like greit alltid, nei!

Skrevet

neimen stakkars liten da! 4 tenner på en gang må jo gjøre kjempe vondt!! Uff fikk litt vondt av gutten din jeg nå;o(

men det er kanskje like greit å ta alt på en gang så slipper han å slite med de så lenge;o)

Gutten min er 8,5 mnd og har 4 tenner, men det er nok flere på vei for han klør og sikler og surver masse. Han er også veldig urolig på kvelden og natta.

Skrevet

Tror hjørnetennene er et heeellv... Lillegutt har ihvertfall ikke vært fornøyd mens de har kommet frem... =D Han har blødd litt i huden mens de har kommer frem.., men ikke mye.. Prøv aa smøre paa dentinox om dere har noe som ligner i statene.. Det funker veldig bra.. Bruker den selv siden jeg har tannverk.. he he he... =D

Skrevet

snuppa er 10,5mnd og har nå *tenke og telle* 10 tenner!!!!!

dakkal snuppeluppa mi, har det IKKE godt nå... :o(

hjørnetenner på vei frem både oppe og nede på en gang... kul i kul! :o/

Skrevet

Bruker noen tabletter som smelter på tunga, men har faktisk glemt å gi det til han på ei stund. Men i kveld skal han få et par tre stykker, stakkars.

Skrevet

Snuppa mi er ikke mer enn 2 mnd, men holder nå på å få alle fire hjørnetennen. De to i undermunnen har allerede tittet gjennom og de to oppe er bare harde hvite klumper enda. Hun har vært litt grinete ikveld, sovet mye, har hatt hyppig avføring og nærmest spist opp hendene sine, men tror det går bra. Hun følger med andre ord ikke helt skjema og blir en skikkelig dracula baby (har ikke andre tenner).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...