Gå til innhold

Høylytt skapsnoking ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo er bortreist og jeg kjemper med kleshaugene mine. Fikk et vanvittig godtebehov og mente jeg hadde fortjent en liten påskjønnelse... Vel, det eneste jeg fant i skapet var micro-popkorn. Men gjett om jeg skulle angre på det da? Popkornet tok fyr!!!!! Og mens jeg da sto og vurderte om ikke litt sånn svartbrente saker også kunne være litt godt, gikk brannalarmen! Litt flaut når Falck ringer og du må forklare at eh, nei, jeg skulle bare poppe litt..... Vel, de slapp jo å rykke ut da. Men hva skal jeg kose meg med nå??? Tør jo ikke prøve en gang til på samme dag... Vil bare ha sagt at havrekjeks IKKE er like godt altså!!!!!!

Tror jeg må sende melding til sambo og be han kjøpe med stooor ladning godt til mor på taxfree

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du må sende mld til ham umiddelbart!

Havrekjeks gjelds IKKE som godt :)

Amen

Skrevet

Be han kjøpe hele taxfree butikken da!!!

Skrevet

I mangel av noe annet søtt synes jeg egentlig at Kornmo med brunost er kjempegodt, Digestivekjeks med brunost også, men den er vel ikke like sunn.....

Skrevet

Vi hadde fest i kantina på jobben da det plutselig stormet inn flere røykdykkere i fulle uniformer. Ingen hadde engang hørt at alarmen gikk, og årsaken... Noen hadde glemt en bakt potet i micro'n...

Skrevet

Skal love deg at det hørtes her ;-) Men ungene våknet ikke!!! Egentlig litt skummelt. Hm... tror vi bør begynne med brannøvelser. Er det noen som har prøvd det?

Skrevet

Ja... Kan huske at vi en gang lekte brannøvelse, når barna var små... De ønsket det selv, fordi de hadde hatt det i barnehagen...Det var faktisk ikke så dumt...

Men den sjekkeste brannmannen møte jeg på Aker Sykehus den gang jeg jobbet der... Han var den gang pogramleder for et pogram her i norge.. typ rescue 911... Husker ikke i farten hva pogrammet hette...

Til poenget... Jeg og en kollega gikk bak han i en trapp...Så ikke så nøye på lamper og dyl som vi skulle lære.... men jett hva vi såååå.... en fryktelig sjekk "baaaaak"...Det var den gang... "den" er sikkert ikke like lekker enda... "baken" altså!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...