Gå til innhold

litt hårvekst i ansiktet

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på om det forsvinner snart..på pannen etc..og når sånn ca?min er nå snart 3,5 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når babyen er inne i magen er den meir eller mindre dekka av hår. Er den fødd til termin er dette håret som regel vekke. Likevel så har nok dei fleste babyar noko fin hårvekst på heile kroppen.

Eg tenkte då guten vår var ganske liten, at han kom til å bli kjempehårete, men i ettertid har eg kome fram til at han har sikkert ikkje meir hår på f.eks. panna enn eg har. Viss ein baby har alle dei porene og hårsekkane som han skal ha heile livet, allereide når han er nyfødd, så er det jo klart at desse må vere plassert tettare saman enn hos ein voksen.

Eg innbiller meg i alle fall at håra kjem til å vere vanlege (nesten) usynlege hår, akkurat slik som alle menneske har på det meste av kroppen. (Sjå nøye på deg sjølv i speilet - har ikkje du massevis av korte, tynne, lyse hår i panna og på armane og magen og over alt?) Og at avstanden mellom håra blir større etter kvart som babyen veks.

--- Dette er i alle fall MIN teori ;o)

Skrevet

Min jente ble født med lange hår på ørene. Dette forsvant etter noen måneder. Jeg tror fortsatt hun hadde det da hun var 3.5mnd.

Jeg har hatt venninner som har hatt babyer med mye ansiktshår. Jeg vet ikke om det har falt av eller som Ranveig sier, at det bare har blitt mindre synlig, men disse barna har i allefall ikke synlig ansiktshår lengre nå (de er rundt 2år nå).

Skrevet

Gutten min hadde lange, sorte hår på øreflippene. Det er helt borte nå (han er 4,5 mnd). Vet ikke når det forsvant, det var bare borte en dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...