Gå til innhold

våt i trusa....rett og slett :)litt småekkelt

Anbefalte innlegg

Skrevet

heihei

er det flere enn meg som føler de smålekker innimellom? sikkert vannaktig utflod....men av og til lurer jeg på om det er fostervann.men fysj, det er ubehagelig. føler meg skitten og at det lukter:)

flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde jeg lakk fostervann jeg også, men etter et laaaaaangt besøk på sykehuset bestemte de seg for at jeg bare hadde vannete utflod... Kan være greit å få det sjekka men mas fra starten av at de må sjekke at det er fostervann først siden du ikke er sikker. (jeg maste litt men ikke nok for det var visst tre tusen ting som måtte sjekkes før de kunne teste det som kom ut...)

Skrevet

Jeg har det også slik... det er liksom alltid vått... litt bare da.. men hodet er ikke festet, derfor gambler jeg på at det er utflod. Hvis hodet til din baby er festet, ville jeg sjekket det. Er ganske stor infeksjons fare forbundet med vannlekkasje..

Skrevet

Hei du. Jeg lekker jeg og...har gjort det en stund...og er bare i uke 27...truseinnlegg og knipeøvelser er dagligdags. Og det lukter litt...men det hjelper med truseinnlegg...noe jeg aldri trodde jeg skulle bruke i hele mitt liv...men bedre enn å gå og lukte litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...