Gå til innhold

Til anonym som skrev rødt hår :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom inn og forsvar deg da!!! Har du ingenting å si? Eller er du litt flau nå??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er noen små røvere som skriver provoserende innlegg bare på gjørs for tiden. Tar det ikke seriøst på en plass.

Skrevet

En ting til... hvorfor er du anonym, står du ikke for det du sier?

Skrevet

Jeg tenkte akkurat det samme som Expat :)

Skrevet

Ok Expat!:) Kjennte at det provoserte meg ja :)

Skrevet

Jeg tenkte nok også at det kunne være en mulighet. Men det som er, er at grunnen til at så mange blir provosert av dette, er at det faktisk finnes mange som synes rødt hår er stygt. Ikke spør meg hvorfor. Kan jo bare ta en titt på bilde av tulla øverst i det grønne feltet her.... Noe av det nydligste jeg har sett i alle fall *ss*

Skrevet

kanskje jeg skal farge håret til babyen min rødt?

*knis*

Skrevet

Når folk negativt kommenterer sånne ting, sier det veldig mye om den personen.

Utrolig hva folk kan få seg til!

Å synke så lavt som det å snakke stygt om barns hårfarge, - ja det er vel egentlig bare å riste på hodet, og heve seg LANGT over dem!

Skrevet

Jeg synes rødt hår på bebisser er det skjønneste jeg ser.. Vesla har mørkt hår, men hadde ikke hatt noe imot at hun hadde hatt rødt hår. Synes det er slemt å si noe stygt om barn i det hele tatt.

Skrevet

Hei!

Jeg skrev det om rødt hår i går, jeg er hverken flau eller skamfull over det.

Men jeg er fortvila, for jeg synes rødt hår er fryktelig stygt ja!!!

Jeg kommer ikke til å si det til min sønn selvfølgelig, å jeg er utrolig gla i han!

Men gutter med rødt hår er noe av det ufyseligste jeg ser på voksne menn, sånn er det bare.

Skrevet

Har ikke sett innlegget selv..Men vi har verdens nydeligste lille jente m rødt hår - vi synes hun er vakker og at hun har hår som gull:)

Hva i alle verden betyr et barns hårfarge? Tenk om de hadde hatt hjertefeil, kronisk sykdom eller annet som kunne gitt henne smerter og gjort livet vanskelig?

Ja til et fargerikt felleskap!!

Skrevet

eg vert òg kvalm når eg ser vaksne menn med raudhåra gutar på seg...

Sorry, bruker ikkje å gjere narr av folk fordi dei har skrive noko feil, men klarte ikkje å stå imot. Tykkjer det er utruleg trist at eit vakse menneske kan seie noko slikt om sin eigen son. Hadde han mangla ei arm eller ein fot eller hatt store misdanningar kunne eg forstå at du var fortvila, men å vere fortvila fordi ungen har feil hårfarge...At det går an!

Skrevet

forresten...var det ikkje ei raudhåra jente du hadde i går? Har ho skifta kjønn over natta, sidan du no plutseleg har ein son?

Jaja, der lurde du meg òg, gratulerer. Utruleg teit spøk, trur du såra ganske mange her inne med å seie at raudhåra ungar er stygge.

Skrevet

Jeg får vont av deg!! Tenk å si noe sånt...Jeg syns du bør være litt flau altså!!

Skrevet

Jeg har gutt!

Jeg elsker sønnen min,synes han er verdens fineste men liker ikke rødt hår.

Når han blir større kan det farges også,sådet er ikke noe problem

Skrevet

Jeg har en venninne som synes at gutter med rødt hår er de skjønneste og de søteste!! Hun har altid falt for rødhåra gutter og er gift med en sånn en!;) Jeg synes at det er skjønt også, og da jeg var lita ønsket meg rødt hår selv! Haper du skjønner etterhvert at det er ikke hårfarget som teller... og at en kjærlig mor bryr seg overhodet ikke om noe sånt og beklager altså, men tror at sønnen din får høre det fra deg en gang og d kan faktisk såre ham mer enn du tror!

Skrevet

Du var helt sikket en av de ungene som mobba andre barn som hadde rødt hår da du gikk på skolen. Ikke sant??? Burde vært skuddpremie på sånne som deg.

Skrevet

Jeg har rødt hår og jeg kan ikke fordra det,nettopp pga sånne som deg.

Sønnen min har også rødt hår,men han er så nydelig som det går ann og få blitt.

Syntes det er svært merkelig at du kan få deg til og si at rødt hår er stygt selv etter at du har fått en sønn med den hårfargen!

Du kan mene at noe er mindre pent eller at du ikke syntes det er noe fint,men stygt. Grusomt ord.

Og vet du,rødt hår skiller seg ut. Kansje ikke noe positivt (hvertfall ikke med sånne menesker som deg til stede) men det er noe som ikke alle andre har.

Så lenge han har hår burde du være fornøyd.

Hadde han ikke hatt et eneste hår på hode hadde du vel skrevet innlegg og klaget på det også.

tror du aldri blir fornøyd jeg.

Vær glad du har et friskt barn.

Hilsen rødtopp

Skrevet

hærregud anonym... farge håret på ungen når han blir litt større??

Er du virkelig seriøs??

Du har problemer altså!

Det er ett valg gutten selv må få ta, når han blir gammel nok til det. Og ingen barn burde farge håret sitt når de er små..! Ikke før de begynner på ungdomsskolen syns jeg.

Vet du hvor godt det vises at det er unaturlig når ett barn har farget hår??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...