Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Hvor store er kuken til partneren deres?
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #10 Skrevet 14. september 2006 jeg skulle ønske kuken til samboern min haddde vært større.. den er bare 14 cm...:/ men elsker han fordi da:)
vims-74 Skrevet 14. september 2006 #11 Skrevet 14. september 2006 Det er jo det viktigste vettu - heldigvis finnes det jo mye fint i plastikk!
Mamman til Ask (12/06) Skrevet 15. september 2006 #12 Skrevet 15. september 2006 23? O.o *løper å gjemme seg* nei huff, holder fint med 17, hehe.. men så er jeg ganske liten da
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #13 Skrevet 15. september 2006 vet ikke helt hvor stor hans er, men den er hvertfall veldig deilig. Synes den blir større nå jeg, kanskje fordi han er kåt så ofte. Tror ikke jeg hadde greid en større en, det er ofte jeg nesten føler meg sprengt. Det er deilig det! Og en annen ting, hans er helt rett. Det liker jeg veldig godt. har vært sammen med noen med bøy, og har funnet ut at straighte gutter er det aller beste. Mmmm, en deilig hard pikk, det er noe det.. Småkåt
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #14 Skrevet 18. september 2006 Han er den største jeg har hatt (har hatt 10). Han har aldri hørt før at han er stor...men heller ikke hørt at han er liten. Selv har jeg fått høre at jeg er sinnsykt trang av alle jeg har hatt sex med - så selv om han kanskje er "gjennomsnittlig" som han sier føler jeg at jeg sprekker innimellom når vi har sex. Men jeg blør ikke, så det er bare deilig - for liker det litt hardt
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #15 Skrevet 19. september 2006 Hmm, vet ikke lengde, men stor er den. Husker de første gangene han var inni meg, følte meg helt "stappet" og måtte sprike godt med beina for å få han på plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå