Gå til innhold

Hønemor er du her???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt fortalt at det ikke er malaria på Kho Chang,men så sier du at det er det???

Er det det?

Ble noen smittet?

 

Har du ellers noe å fortelle om Cho Chang?

Vi reiser dit om ei uke.....(datter på 9mndr)

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

 

Dessverre så jeg meldingen din først nå, og du er sikkert tilbake fra Koh Chang og har oppdatert informasjon om situasjonen der.

 

Vi var der 3 uker i januar med en på 10 mnd og storesøster på 5 år, og hadde det helt utrolig fint :) Bodde på Tropicana og bare slappet av og koste oss. Men vi ble opplyst fra smittevernkontoret i Trat og sykehuset på Koh Chang (og i Bangkok) at det er malaria på øyen (oppdaget det etter at turen var betalt ... ). Jeg tror sjansene for å bli smittet er veldig små, de har gjort mye for å bekjempe malaria der. Men jeg klart likevel ikke å slappe helt av etter solnedgang. Vi var stort sett i bungalowen og spiste take away om kvelden og det la en liten demper på stemningen. Hadde nok latt minsten sove i vognen mens vi spiste ute hadde det ikke vært for malariafrykten!

 

Håper du har hatt det fint - Koh Chang er nydelig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...