Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Ser ut som ungen min får rødt hår.... Grøss og gru, det er så stygt synes jeg... Vet det er fælt å si...men jeg hater rødt hår Selv er jeg helt blond i håret og mannen min helt mørk... Rart hennes blir rødt...uffameg
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 dattera mi var født mørk, og når det begynte å bli lysere, så ble det litt rødaktig først...men nå er det blondt. kan jo hende det forandrer seg på din oxo?.... men syns rødt hår er fint jeg da... )
Sylwania Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Hva i all værden har hårfargen til babyen din å si? Hvis det ikke er noe verre enn det som er i veien synes jeg at du henger deg opp i en filleting!!
Gjest Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Hmmm...det er søtt med rødt hår da! Jeg tenkte da jeg gikk gravid at jeg skulle være glad hvis barnet mitt var friskt, tenk på de som får barn som er syke osv Rødt hår høres nesten ut som en sykdom av å til, det er synd. Husk at hvis ikke du liker håret til barne ditt vil ikke barne like det heller. Tenk heller på hvor heldige dere er!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 Å huff!!! Prøv å få byttet henne på QXL eller FINN.NO!!! Må jo være helt for jævlig..
tullejenta Skrevet 13. september 2006 #6 Skrevet 13. september 2006 er veldig lykkelig med rødt hår, jeg....
Knuppelupp Skrevet 13. september 2006 #7 Skrevet 13. september 2006 DU burde skamme deg!! Går det an å si noe sånt? Jeg tror deg når du sier at du er helt blod ja!!!! Det er ikke bare fælt å si, men det er fælt å tenke det!! (er ikke rødhåret selv, så det er ikke derfor jeg ble sinna!)
LivetErEnLek Skrevet 13. september 2006 #8 Skrevet 13. september 2006 Snuppa mi er født med masse rødt hår og jeg synes det er nydelig. Har ikke tenkt gjennom om jeg likte rødt hår i utgangspunktet, men nå synes jeg i alle fall det er verdens fineste hårfarger nettopp fordi tulla mi har det. Håper og tror kanskje det bare er noen som er ute etter å provosere her, men hvis ikke synes jeg du burde skjerpe deg noe alvorlig. Det finnes dem som får unger med funksjonshemminger og alvorlige sykdommer, og så syter du fordi ungen din kanskje ikke får den hårfargen du synes er finest. Litt perspektiv hadde kanskje ikke vært så dumt?
Mamma til verdens beste barn Skrevet 13. september 2006 #9 Skrevet 13. september 2006 Nesten alt blondt hår inneholder røde pigmenter da, kan endre seg etterhvert:) Og hvis baby får rødt hår blir den sikkert verdens søteste uansett:)
♡ Rødhette ♡ Skrevet 13. september 2006 #10 Skrevet 13. september 2006 Uff a meg... Stakar barnet ditt.. Kommer til aa bli saa fæl med det stygge røde haaret... http://home.online.no/~g-skogm/index.cfm bilder av verdens skjønneste gutt med rødskjær i haaret... Jeg elsker han uansett og synes selvfølgelig han er noe av det vakreste siden han er MIN sønn...
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #11 Skrevet 13. september 2006 Åssen går det an å si at du hater rødt hår?? Holdninger holdes vedlike skjønner jeg. Hvordan skal du trøste barnet ditt når det kommer hjem fra skolen fordi det er blitt mobbet på grunn av hårfarge - av barn som har samme holdning som deg? Du burde faktisk gå og skamme deg. Hvor gammal er du egentlig?
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #12 Skrevet 13. september 2006 De fleste oppegående mennesker vet at det er en reell sjanse for at blond+mørk foreldre fører til barn med rødt hår. Det burde du i såfall tenkt på før du fant deg en type med mørkt hår som du lagde barn med.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #13 Skrevet 13. september 2006 Hvis mannen din er mørk i håret og du er lys blir det av og til rødt på ungen... Det lærte vi på skolen. Mannen min har rødt hår, synes det er flott jeg. Sønnen vår har rødaktig skjær i håret og synes han er kjempe søt. Håper du lærer å like rødt hår, det er jo tross alt sønnen din!!!
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 13. september 2006 #14 Skrevet 13. september 2006 Huff..jeg ble orntlig lei meg når jeg leste innlegget ditt. At det er mulig skjønner jeg ikke! Syns synd på deg som har dette som "problem". En skulle tro alle ble glade for at babyen er frisk!! Og ikke hang seg opp i slike filleting!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #15 Skrevet 13. september 2006 Vær takknemlig for at du har et frisk barn og ikke et handikap barn! Skal du hate ditt barn pgs hun har rødt hår! Lurer på hvor gammel du kan være for å tenke sånn! Stakkars unge som har deg som mor!
Northernlights Skrevet 13. september 2006 #16 Skrevet 13. september 2006 Kunne vel vært verre ting som kunne ha skjedd med barnet ditt, HI. Eller hur? :-/
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #17 Skrevet 13. september 2006 Nå ble jeg skikkelig lei meg! Jeg er så utrolig glad jeg ikke har deg som mor. Jeg ble selv født med masse rødt hår og moren min har alltid skrytt av det. Gjennom hele livet har jeg følt meg privilligert som har den hårfargen! Håper jeg kan gi min datter like mye støtte for hun vil også skille seg ut i mengden fordi hun halvt svart. Alle har vi noe spesielt som gjør oss til den vi er og det skal vi være glade og takknemlige for!
Bare jeg er meg :o) Skrevet 13. september 2006 #18 Skrevet 13. september 2006 Blir så lei meg jeg når jeg leser sånne innlegg!! Hallo......ikke sett mye her i livet du anonym?? Håper dette er en som "bare" vil skape en teit diskusjon,for dette er for dumt!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #19 Skrevet 13. september 2006 Slike som deg, HI, synes jeg bare synd på. Eller faktisk så synes jeg synd på dattra di..som har en slik fordomsfull mor!!
Gjest Skrevet 13. september 2006 #20 Skrevet 13. september 2006 Ærlig talt, enkelte vet ikke å sette pris på barna sine, det er nå helt sikkert..! Tenk å henge seg opp i noe så trivielt og uviktig som hårfargen!
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 13. september 2006 #21 Skrevet 13. september 2006 "Rart at hennes blir rødt..." ?? Er ikke det ganske vanlig når man har foreldre som er mørke og lyse i hårfargen. Selv er jeg lys og sambo mørk og ergo go`klompen honningfarget. Synes han er helt nyyyydelig, kunne ikke bestilt han mer perfekt! :-))
"min villemo" Skrevet 13. september 2006 #22 Skrevet 13. september 2006 rødt hår er den vakreste hårfarge på jord ) mannen min er mulatt og jeg er mørkhåret med nordiskt utseende..og vi fikk den nydeligste datteren på jord !!! vi fikk en datter med rødt hår og er overlykkelig !! jeg har flere i slekta mi som har rødt hår både jenter og gutter.. slike holdninger vil jeg ha meg frabedt på trykk her inne..., men jeg håper og tror du ikke mener d du skrier.. for all del ikke gi uttrykk til dette ovenfor hverken din unge eller andres unge !!!!!
Tigerbabe Skrevet 13. september 2006 #23 Skrevet 13. september 2006 Å nei!!! Datteren min har et øre som er større enn det andre!! Skjønner ikke hvordan det kunne skje. Både mannen min og jeg har ører som ligger inntil hodet,så jeg synes det er veldig rart at hun har et øre som stikker litt ut. uff assa.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #24 Skrevet 14. september 2006 Jeg har jente med rødt hår, jeg liker det ikke. Det er jeg som skrev dette innlegget i går, å det var ikke for å provosere noen! Jeg liker ikke rødt hår, men jenta mi er den vakreste for meg uansett! Det er sikkert mange som tenker det samme som meg men ikke tør si det høyt. Skal selvfølgelig ikke si noe om det til henne eller noen andre, men her inne kan man liksom si sine innerste tanker uten at det gjør så mye. Hver ken jeg eller min mann har rødt hår i familiene våre, derfor er det litt rart synes vi!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #25 Skrevet 14. september 2006 Jeg synes at rødt hår er fint, og mange i min familie og i sambos familie har rødt hår. Likevel håper jeg at ikke mine barn får rødt hår nettopp pga sånne som deg!!! Barn med den fargen blir ofte mobbet på skolen og jeg hører ofte kommentarer fra voksne når de ser unger med rødt hår. Skjønner ikke at det går an jeg. Jeg ønsker det beste for mine barn, og derfor håper jeg de ikke får den hårfargen. Du var sikkert et av de barna som mobbet andre da du gikk på skolen ikke sant???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå