Gå til innhold

Flere sørlendinger her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen utenom meg? Jeg har riktignok bodd i Oslo og litt i utlandet siden 1985, men likevel har jeg beholdt de bløde konsonantene og en konstant lyst på ræger og kald hvitvin :)

Har registrert et par utflytta trøndere og en svensk flicka foruten alle dere gærne østlendingene... Stemmer det, eller er jeg fullstendig på jordet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flere som har konstant lyst på kald hvitvin og reker her da, men sorry, ut fra biologisk tilhørighet burde jeg nok heller ha en hang til sodd med karsk attåt ;-)

Mette-Marit er vel for ung enda til å melde seg inn til oss?

Skrevet

Du høres ut som gubben min - og da særlig det med hang til karsk:-)

Skrevet

E kan godt lie både rægår og vijtvijn altså;-) Om mine foreldre e fra Arendal - gjø det no?

Skrevet

Med foreldre fra Æææændal e du vel reservedanske, du også.

PS! Skal hilse dere fra Mette Marit. Hun er ikke gammel nok til å være her enda, men hun er den del på Kranglesiden.

Skrevet

He he....hun har sikkert godt av å få ut litt aggggggresjjjjjoooooon hun ja;-)

Skrevet

He, he, hun kunne jo bidra litt på mine dine våre også ;-)

Skrevet

Sånn jeg skjønte det, er hun der også, men bare en sjelden gang. Ellers så leser hun mye på Spå/Horoskop og så er Haakon er en del på Parforholddebatten...

Skrevet

Ja det kan vi jo jaggu hele gjengen her nesten;-)

Tror det må være noe av det minst hyggelige siden som finnes!!! Har vært inne der og sett og ber til gud om at ingen av de "stemødrene" der inne er mine barns!!! Satt på spissen!

Skrevet

Det er det som er fordelen når eksen er dau.... ingen stemødre hi..hi...hi... hurk eeeh... jeg lever litt på galgenhumor... Håper det tåls.

Forøvrig så har jeg ei stedatter på 16.... DET er historie for seg selv det tenker jeg:)

Skrevet

Er ækte Krestiansander,og her spises det krabber og ræger,og så lier vi å sidde å nyde ei kald pils mens vi spionere på Mette Marit når de skal på ferie på den nye hytta:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...