Zummi Skrevet 10. oktober 2006 #26 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg er dessverre Anonylektisk, altså jeg har medfødte problemer med å holde dere Anonyme fra hverandre
Zummi Skrevet 10. oktober 2006 #27 Skrevet 10. oktober 2006 Kanskje oppfordre alle til å legge ut bilde av seg selv nedentil og så ha avstemming?
vims-74 Skrevet 10. oktober 2006 #28 Skrevet 10. oktober 2006 Haha, ja! Hm, eller kanskje ikke -da skulle det jaggu blitt baluba! hoho....
M_venter Skrevet 10. oktober 2006 #29 Skrevet 10. oktober 2006 Ser ikke noen problemer med det.. kremt.. ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå