Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg skifter poserull så er det ALLTID trøbbel med å lukke igjen første bleia, ender med at jeg må ta av lokket å knyte rundt bleia selv.

Da får jeg lukket de neste bleiene, men det er sååå irriterende.

Er det bare min bøtte som er så slem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er sånn her og med den første!

Skrevet

Er ikke så nøye på å lukke jeg. Tar bare en snurr etter bæsje-bleiene!

Skrevet

Sånn er det her og, men ser ikke på det som noe stort problem, egentlig ;) Slender ikke bæsjebleier oppi der, da ;p

Skrevet

Jo, men den vil ikke lukke seg når jeg snurrer rundt,

Den skal jo det??

Skrevet

Tror det er fordi den på en måte blir "hengende" oppi bøtta-da surrer den seg opp igjen av seg selv.. Skjønner? Hvis du drar posen ned til bunnen slik at den første bleia havner i bånn,så går det kanskje? Men da blir det jo litt sløsing på pose... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...