Gjest Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Når jeg skifter poserull så er det ALLTID trøbbel med å lukke igjen første bleia, ender med at jeg må ta av lokket å knyte rundt bleia selv. Da får jeg lukket de neste bleiene, men det er sååå irriterende. Er det bare min bøtte som er så slem?
WP-TLogPeanut Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Er sånn her og med den første!
rødt&blått Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Er ikke så nøye på å lukke jeg. Tar bare en snurr etter bæsje-bleiene!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Sånn er det her og, men ser ikke på det som noe stort problem, egentlig Slender ikke bæsjebleier oppi der, da ;p
Gjest Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 Jo, men den vil ikke lukke seg når jeg snurrer rundt, Den skal jo det??
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 13. september 2006 #6 Skrevet 13. september 2006 Tror det er fordi den på en måte blir "hengende" oppi bøtta-da surrer den seg opp igjen av seg selv.. Skjønner? Hvis du drar posen ned til bunnen slik at den første bleia havner i bånn,så går det kanskje? Men da blir det jo litt sløsing på pose...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå