Gå til innhold

LIDL

ettbarnsmammaen

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen åpner LIDL på Grønland i Oslo. Noen som handler der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har vært på to Lidl i andre deler av Noreg.

Ikke noe for meg, synes det var mye "Nillepreg" over varene. Tror de må hanke inn noen kjente merkevarer for å få nordmenn til å handler der. Lillebroren min og familien handler der - billig og bra juice, pålegg, brød og øl - men nå er han litt over snittet gjerrig da, he he...

Skrevet

Noen påstår LIDL har bra og billige bleier. Verdt å teste.

Har ellers bare vært innom den i Askim, og da var mørk sjokolade (min store svakhet) det eneste jeg kom ut igjen med.

Skrevet

Jeg er ganske kresen av meg, og hadde på forhånd bestemt meg for å kun se på varene på LIDL. Men vi endte opp med litt allikevel. Øl, pålegg, noe mineralvann og snacks ville jeg kjøpt igjen. En del andre matvarer ville jeg aldri kjøpt der

Skrevet

Jeg synes faktisk Nille har kvalitetsvarer fremfor utvalget på LIDL.....

Skrevet

Jeg har prøvd bleiene på LIDL - og de er faktisk bra. Holder lillegutt tørr hele natten i motsetning til Libero sine. Ellers handler jeg ikke annet enn kattemat der...

Skrevet

Har aldri prøvd og kommer nok heller ikke til å gjøre det... Er av typen som heller foretrekker Ultra ;-)

Skal jeg bare handle brød og melk etc går jeg for Rema og innimellom setter jeg svigermor i bilen og setter kursen for MaxiMat på Nordby.

Men jeg handler veldig ofte på Grønland da. Grønnsaksbutikken i Smalgangen er en av byens beste ;-)

Hilsen matvraket,

også kjent som

Skrevet

Er svært kresen på matvarer så har aldri handlet på Lidl i Norge.Handlet av og til på Lidl i Spania og der er utvalget bra..veldig god på ferskvare kjøtt, fisk og diverse oster.Men har vært på Lidl her i bergen, og det var tragisk etter min mening.Men smaken er som baken.

Handler mest på Meny jeg...dyrere enn en del butikker...men det tar jeg inn igjen ved å slutte å kjøpe rådyre antirynkeremer som desverre ikke virker:_)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...