Nutte81 Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Oj............ Gutten min er nå 1 år og jeg sjekka ut hvor mange bilder jeg har tatt siden han ble født.... 6000!!!!! synes det var mange jeg da.... ikke alle er av han da men stort sett tipper rundt 5000-5500 er av han... hehe hvor mange bilder har dere tatt sånn ca da...? lurer litt bare....
tullla Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Åhh det var godt å hrøre! Jeg synes jeg har tatt mange, og det er vel ca 3500-4000 bilder nå... Har nettopp tatt den andre runden med fremkalling nå, og det har jo vært ukesvis med jobb å velge bort de som ikke skal fremkalles, og helst fjerne røde øyne og ordne litt på de andre og (men det ble ikke mange!) Så nå har jeg netopp sendt en bestilling til japanphoto på 750 bilder (og sist, da hun var ca 3 mnd bestilte jeg 400...) Så albumene blir jo også ganske store da. Hvordan gjør dere dette? Føles så trist å velge bort så mange av de fine bildene også, men jeg ser jo at det blir alt for mye Kan ikke holde på slik når nestemann kommer tror jeg....
Nutte81 Skrevet 13. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2006 har kjøpt noen billige album på biltema med plass til 300 bilder og har fylt ca 6 album... oj... 1800 bilder det jo... hehe.. pluss at jeg har sendt inn 600 til fremkalling nå... ( kun siden slutten av juni ) jeg plukker ut de jeg synes er penest og noen ganger blir det 10-12 bilder av samme situasjon andre ganger bare 1-2.... det varierer. synes det er relativt billig å fremkalle nå så jeg fremkaller de jeg synes er bra og tenker ikke på antall..... trur nok det blir litt færre bilder når han blir eldre er ikke så mange framskritt og nye ting og ta bilde av da... ehhhh hvis ikke vi er med på mange aktiviteter og utflukter da.... har også forresten laget en fotobok (fra fotolabo) med 96 siden med bilder fra hans første år.... hehe glad i bilder jeg....
Annie Bailey Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 Gutten min er 1,5 år akuratt og vi har tatt ca 10.000 bilder siden han ble født.. og de fleste er nok av han ja :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå