Gå til innhold

Twist

ettbarnsmammaen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja,Atpåklatten, banansjokoladen har kommet tilbake! Har savnet den jeg også! Men jeg savner nå den med lakriskrem inni sjokolade mest, jeg.... Mailet Freia for en tid tilbake og etterlyste den. Hadde en liten klage også .De posene du fåt kjøpt nå inneholder jo nesten bare engelsk toffee og sjokoladekaramell! De svarte at de jevnlig hadde undersøkelser blant folk og den biten jeg etterlyste var blitt stemt ut! Men jeg har nå IKKE blitt spurt! Hva med dere andre? Og hva med reklamen "Vern om dine favoritter?" Hvordan skal man få gjort det når man ikke blir spurt en gang, da??? Nei, Twisten er ikke hva den en gang var....

Og så til slutt: Liker hele Norge best karameller???

La oss ta en liten avstemning her, så kan vi sende resultatet til Freia: Hvilken bit er din favoritt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jamen, de nye toffee/sjokoladebitene er jo best!!

Var på messe i forrige uke og da hadde vi Twist på standen. Jeg spiste en hel pose alene under riggingen på søndag og sikkert et par poser utover i uka. Plukker ut bitene etter tur - først toffee/sjokolade, så Caramelo, så lakris, litt kokos og marsipan, og til slutt røkla. Banansjokoladene får ligge igjen, men jeg kunne jo ha spart dem til deg, pregnanta...!?

Skrevet

Ja, det kunne du ha gjort! Gjør det neste gang, da! Men lakris, kokos og marsipan er også godt. Ok med litt karamell, men når 1/3 av posen består av det...... Hmmmm.......

Skrevet

Jeg vet ikke om noen som liker karamellene best... De ligger nesten alltid igjen. Og jeg har heller ikke blitt spurt, pregnanta!

Skrevet

De er til meg, de derre karamellene med sjokolade utenpå!

Og forresten så har jeg kontakter i godteriproduksjonsmafiaen, det er en skikkelig korrupt verden vi lever i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...