Gummelillan Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Jeg køya jo forholdsvis tidlig i går og hva skjer?? Jo, dere tar jo helt av! Og tydeligvis flere som har overlevd natten og fortsatt i dag også... Selv har jeg sovet en lang natt, kjørt ungene hit og dit, JOBBET noen timer, vært på babysvømming, gjort ærender, hentet unger, laget mat, badet og lagt unger... Og når jeg nå skulle gå i gang med min kjære kleshaug (som nå har veltet og egentlig ser ut som det er to store hauger...) bare måtte jeg lese meg gjennom alle innleggene og jeg ler meg omtrent skakk!!!! Tør jo nesten ikke logge meg av for jeg skjønner jo at det er her alt skjer, men må bare få gjort litt - vaskehjelpa kommer fredag og hun vasker jo ikke hvis hun ikke ser gulvene....;-(
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 He he....ja her er det action fra morgen til morgen igrunn:-) Jeg ga meg til slutt jeg altså! Topper jo snart lista over flest innlegg!!! (eller, har et lite stykke igjen;-) Men gøy er det og tid tar det:-)))) Nå har jeg leid meg to nye filmer ikveld så jeg klarer nok ikke toppe ikveld;-) 2 svenske, en varm komedie om kjølige relasjoner - Varannan vecka og en thriller med Erik Ericson(snadder;-) - Storm. Synes svenskene lager mye bra film og gleder meg til en kveld på ryggen, passiv foran tv-skjermen. Ikke veeeeldig ofte det skjer, mer aktiv foran dataskjermen....hi hi....
Karomamma Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Ja, nå tror jeg snart jeg må ta fri fra jobben for å henge med her... I går kveld følte jeg meg liksom litt mer med i gjengen en liten stund, men så kutta routeren ut. I løpet av et lite døgn har dere andre rukket så mye at en stakkar er fullstendig utafor igjen, gitt. Ja ja, men moro å lese er det i hvert fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå