Gå til innhold

30-årsdag!! hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer fyller 30 år snart, og jeg har ingen anelse om hva jeg skal finne på. Tror ikke jeg får tid til å arrangere noe fest, men har lyst til å finne på noe spesielt. F.eks spandere en reise eller en konsert...

Er det noen som har forslag til hva man kan finne på ?? Alt mottas med takk!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs jo litt på økonomien da...Hvor mye er grensen din?

Skrevet

Drister meg frampå med et lite forslag:

Hva med et ørlite surpriseparty? Når han kommer sliten hjem fra jobb sitter bestekompisene og venter med øl og potetgull og en (håååpløs) actionfilm, kvinner og barn rømmer bostaden og så kan de kose seg med øl og film og høre på gamle kiss-plater og alt det der, (uten å få kritiske blikk......). Du og barnet/barna er helt sikkert de viktigeste personene i hans liv, men gutter/menn som nærmer seg 30, har en tendens til å føle at NÅ må de se å oppføre seg voksent og ansvarlig. Og gud så deilig det er å slippe noenganger!

Skrevet

Hvis han har noen lidenskap eller heftig interesse, kan du gi noe som gir ham mulighet til å dyrke dette. Jeg ga min samboer tur til Liverpool og billetter til to fotballkamper. Hadde avtalt med en av kameratene hans som også var med. Vi hadde baby så det var ikke aktuelt for meg å være med. Dessuten hadde de det nok minst like gøy uten meg...

Skrevet

oj, der kom jeg på at min mann har jo 30 års dag i år...er så nærme jul så er vel ikke noe fotballkamper da...men han er veldig glad i fotball da og hadde blitt veldig glad for billett til kamp..selvsagt veldig glad for englands tur og fotball men det koster jo masse masse...han hadde og blitt veldig glad for en reise..men det koster jo og en del da..jeg må visst gå litt i tenkeboksen jeg og...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...