akt80 & Sara Emilie Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 skal dette kokes "for alltid" eller kun fram til en viss alder?
venter x3 Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 De skal kokes til 6 MND! Nå er min 11 mnd, og jeg koker fortsatt flaskesmokkene og smokkene som oftest. Kan like gjerne vaske de for hånd, men jeg synes det er praktisk å koke de jeg:-) Flaskene har jeg i oppvaskmaskinen eller vasker de for hånd. (hvis jeg ikke koker de også av og til)
GutteBabyiMagenSin<3 6/12-09 Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Må ikke koke flaskene for alltid, men smokkene er lurt å koke. Tror når h*n er ca 6 mnd holder det å vake flaskene i oppvaskmaskin.
Sessa ruger igjen... Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 Jeg har hørt at man kun trenger å koke smokkene ved første gangs bruk, og så kan man skylle de i varmt vann ellers. Jeg skyller de når det trengs og koker de nå og da. Flasker bruker jeg ikke foreløpig, men har hørt at de skal kokes ved første gangs bruk og vaskes resten av tiden, men smokkene til flaskene skal vel kokes hver gang, tror jeg.
Mamma til verdens beste barn Skrevet 13. september 2006 #6 Skrevet 13. september 2006 Vi kokte alt de første 4 mnd, men nå kjører vi det bare i oppvaskmaskinen på 65 grader. Smokkene kokes først, og så skyller jeg de bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå