Gjest Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 lillegutt har vært skikkelig survete i dag. Både jeg og samboer har vært/er skikkelig forkjølet. regner med at han og brygger på noe sånt. Men øyet hans har og begynt å renne,er litt gult puss der og. Kan det være i forb.med forkjølelsen,eller kan det være øyekatarr?
Ranveig R Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Det kan vere ein augebetennelse. Så vidt eg veit er det ikkje vanleg å få puss i augene ved ein vanleg forkjølelse. Det kan og tenkast at pusset kjem av tette tårekanlar (står ein del om det her på sida i dag). Kor gamal er han? Har han tårer når han griner? Drypp morsmelk i auget på han, og tørk gjerne vekk pusset (tørk utefrå og innover, MOT naserota - slik unngår du å dra meir puss utover). Viss det ikkje blir bedre av dette, kan du gå til legen og få salve eller dråpar til å ha på.
Gjest Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 han blir 7 mnd. Og han har tårer når han griner.Det fikk han vel når han var et par mnd. Har ikke morsmelk.
Ranveig R Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Då er det i alle fall ikkje tette tårekanalar ) Du kan vaske augene med ein bomullsdott med saltvatn på (viss du ikkje har, kok opp 1 liter vatn saman med 1 strøken spiseskei salt, kjøl ned). Ikkje bruk same bomullsdotten til begge augene, då betennselsen kan smitte fram og tilbake. Pass på at du sjølv ikkje blir smitta, det er som sagt veldig smittsomt. Ikkje farleg, men ubehageleg. Kan vere lurt å ringe legen i morgon og høyre om du bør ha dråpar/salve, dersom det ikkje blir vekke i løpet av natta. God bedring.
Gjest Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 ok. Takk for svar=) Da skal jeg koke opp saltvann og ha til i morgen tidlig,og event ringe legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå