Gå til innhold

Er man moden når livmorhals er forkortet og myk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, da er prosessen igang... men man kan gå sånn en god stund da.. du får hoppe på trampoline og ha sex..

Skrevet

men kordan vet du dette? jordmor sagt det eller? bare lurer egentlig:)

Skrevet

som sagt frukten så var jeg inne og fikk modningsakupunktur idag og da sjekket de hvor langt i prossessen jeg var kommet....skal få akupunktur to ganger i uken....

Skrevet

da er du igang med modningsprosessen ja:-)) hei forresten! har sett etter deg herinne, lurte på hvordan det gikk med deg ser du! sliter du fortsatt med dissse maseriene?? sa de noe om hvor kort den er? når den er helt utflatet vil du begynne åpne deg, det kan gå fort og det kan ta sin tid, dessverre.. jeg var til en aku beh og hadde da beg bli myk og noe forkortet livmorhals. 4 dager etterpå var det helt mykt, og nesten helt avflatet. så begynte det åpne seg.

Skrevet

åså gøy....:) ble helt i hundre etter sjekken igår...men hun ba meg roe meg ned for det betydde ikke nødvendigvis si at jeg slapp overtid...buhu...

livmorhalsen er 2 cm nå...for en og en halv uke siden..igår sa hun bare at den hadde blitt mer avkortet og var helt myk..uten åpning...men jeg tror det har skjedd saker og ting inatt.. hadde modningsakupunktur igår, spiste pizza m masse hvitløk nam...og fikk en modningsdose av samboer etter en times mas...:) og den dosen satte fart på ting...kom enda en slimpropp inatt...med påfølgende slim...men ik no blod e blodspor...:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...