Murmeline Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Begynnelsen kanskje? Dytte for deg:)
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Ja, da er prosessen igang... men man kan gå sånn en god stund da.. du får hoppe på trampoline og ha sex..
fruktisèn Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 men kordan vet du dette? jordmor sagt det eller? bare lurer egentlig:)
lana<3 Skrevet 13. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2006 som sagt frukten så var jeg inne og fikk modningsakupunktur idag og da sjekket de hvor langt i prossessen jeg var kommet....skal få akupunktur to ganger i uken....
Gjest Skrevet 14. september 2006 #6 Skrevet 14. september 2006 da er du igang med modningsprosessen ja:-)) hei forresten! har sett etter deg herinne, lurte på hvordan det gikk med deg ser du! sliter du fortsatt med dissse maseriene?? sa de noe om hvor kort den er? når den er helt utflatet vil du begynne åpne deg, det kan gå fort og det kan ta sin tid, dessverre.. jeg var til en aku beh og hadde da beg bli myk og noe forkortet livmorhals. 4 dager etterpå var det helt mykt, og nesten helt avflatet. så begynte det åpne seg.
lana<3 Skrevet 14. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 14. september 2006 åså gøy.... ble helt i hundre etter sjekken igår...men hun ba meg roe meg ned for det betydde ikke nødvendigvis si at jeg slapp overtid...buhu... livmorhalsen er 2 cm nå...for en og en halv uke siden..igår sa hun bare at den hadde blitt mer avkortet og var helt myk..uten åpning...men jeg tror det har skjedd saker og ting inatt.. hadde modningsakupunktur igår, spiste pizza m masse hvitløk nam...og fikk en modningsdose av samboer etter en times mas... og den dosen satte fart på ting...kom enda en slimpropp inatt...med påfølgende slim...men ik no blod e blodspor...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå