Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Hvor mye gir dere i timen? Er litt usikker jeg..
trude lutt Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Vet ikke helt, men kanskje 30 kroner timen er ok? Hvis det er på kvelden ville jeg gitt mer.
Vestlandske meierier A/S Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 25-30 kroner har jeg brukt å betale. Selvsagt mer om det er snakk om barnevakt på kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå